bayerks-mach-werk Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 hei noen som vet om rabbaten fra bmwccn gjelder på felger oss gs-bildeler vurderer kjøp av gs silvertrack, men greit å vite om man får rabbat først da man kan spare en del.
Jordfræsar Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 hei noen som vet om rabbaten fra bmwccn gjelder på felger oss gs-bildeler vurderer kjøp av gs silvertrack, men greit å vite om man får rabbat først da man kan spare en del. Vent til våren om du har mulighet. GS kjører alltid kampanjer på stort sett hele butikken med inntil 40%.
asv Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Noekult: Antagelig så er det mr. Obama som er på kampen, eller andre viktige personer
Lars89 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 hei noen som vet om rabbaten fra bmwccn gjelder på felger oss gs-bildeler vurderer kjøp av gs silvertrack, men greit å vite om man får rabbat først da man kan spare en del. Vent til våren om du har mulighet. GS kjører alltid kampanjer på stort sett hele butikken med inntil 40%. Det er allerede 40-50% rabatt på felger og "kampanjen" varer ut året
Jordfræsar Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Ja da er det ingen sak. Slår hvertfall BMWccn rabatosen
evi Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Har planer om å kjøpe en brukt motor. Noen som har noen tips til ting jeg kan sjekke kjapt for å finne ut litt mer om tilstanden på den?
wicky124 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Jeg liker ikke han duden med lange håret på GS Oslo... jeg har xx% på uoriginale deler men han ga meg bare xx%...that bitch... også er han så sur og "lite snakkevennlig"... Når man handler småting til 7500kr så burde han iallefall smile litt på lik linje med de andre ansatte...
noekult Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Får du rabatt? Jeg skal ha ny clutch, lager i svinghjul + bremserør bak i første omgang. Hadde du fått rabatt på dette? Dette skal jeg ha i første omgang, gjør meg nervøs at clutchpedalen vibrerer, tenker hele tiden at noe er i ferd med å ryke så jeg må paye ut og fikse problemet...
Thomaz Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Hvordan har du fått rabatt der Wicky ? Ja han lang håra er til tider litt grinete
Jordfræsar Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Om dere melder dere inn i BMWCCN så har dere 15% på originaldeler og 20% på alternativ deler. Sparer fort inn medlemsbeløpet. + avtalene med koed og schmiedmann blablablablabla...
Fredrik Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Mmmmmm... jeg ble litt inspirert av vår lille øldiskusjon for noen dager siden. St. Feuillien er et utmerket klosterbrygg fra Belgia. En lys ale med en gylden farge og en aroma som smaker av humle, malt, sitrus samt litt krydder (lett peppersmak). St. Feuillien Blonde er selvfølgelig ettergjæret på flasken (champagneflaske kork). 7,5% mine damer og herrer... http://www.st-feuillien.com/
Fredrik Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 TT er frisør... Tja... TT RS Quattro med en rekkefemmer på 340 HK og 450 Nm er helt grei i min verden...
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Nå skal jeg jammen fortelle noe som egentlig er på grensa til flaut. Justerte ventiler i den iskalde garasjen min for ikke så lenge siden og syns egentlig at det bråkte mer fra toppen etterpå, så målte de splitter nye følerbladene mine i dag. 020 viste seg å være 0,47mm og drittsjappa har solgt meg tommeverktøy..
Anbefalte innlegg