Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, jeg vil bli beæret :P

Marius2002: De er greie. Men Mk1 MX-5, slik jeg hadde, blir bare litt for mye femi, med mindre den er bola opp på turbo og widebody :P

Skrevet

alex, læregutten til jarmund, har en litt tøff mx5, i blå med svart panser og halvbur. så de kan bli fete med de rette modsa ;)

Skrevet
Hvordan har du fått rabatt der Wicky ? :D

Ja han lang håra er til tider litt grinete :P

Jeg er pakistaner med ett sjarmerende ytre... haha :P

De er kunder av mitt firma, så har firmaavtale med dem :)

Skrevet
TT er frisør...

Tja... TT RS Quattro med en rekkefemmer på 340 HK og 450 Nm er helt grei i min verden... :)

Joda...det er vel helt kurant... men 1,8 fwd.... njeeeh...

Skrevet
^ Ikke at bilen er pen i mine øyne, men ganske utrolig at den er så gammel (se på andre biler fra samme tid, nesten alle ser helt utdatert ut). Interiøret på dem er gromt, noe helt annet enn en 3-serie cab (med mindre du kjøper en ekstra dyr bil stappet med ekstrautstyr) :)

Hehe.. A2 var jo faktisk en bil som lå forut sin tid, selv om den ser ut som en loff. Jeg synes den er småkul da.

Venninne av meg har A2...overraskende god å kjøre. pent interiør og veldig god plass innvendig...

Skrevet
^ Ikke at bilen er pen i mine øyne, men ganske utrolig at den er så gammel (se på andre biler fra samme tid, nesten alle ser helt utdatert ut). Interiøret på dem er gromt, noe helt annet enn en 3-serie cab (med mindre du kjøper en ekstra dyr bil stappet med ekstrautstyr) :)

Hehe.. A2 var jo faktisk en bil som lå forut sin tid, selv om den ser ut som en loff. Jeg synes den er småkul da.

Venninne av meg har A2...overraskende god å kjøre. pent interiør og veldig god plass innvendig...

Ja, så er den av aluminium :)

audi-a2.jpg

Skrevet

Og man åpner ikke panseret på de sånn som på vanlige biler..

Hvis jeg husker rett så tar man bokstavelig talt AV hele panseret hvis man skal under der å kikke.

Oljepåfylling og slike ting tar man via grillen, hehe..

Skrevet

Ahaa! :) Da ble jeg litt klokere. Men Quattro er et must for min del om jeg skal velge å gå for Audi(eller ring-Opel som Mads, 316, kalte det). Jeg vil at bilen skal oppføre seg nogen lunde rett. Jeg ser bare på 2009 mod. Audien familien har i Molde, den har framhjulsdrift, og det er liksom noe som ikke er rett føler jeg når jeg trykker ned gassen. For all del 160-170hk, 1.8Turbo sparker mer enn godt nok det og bilen ligger som støpt på veien, men likevel er det noe. Bakhjulsdrift er mer min ting igrunn, da oppfører bilen seg slik den "skal". Om du skjønner...! :)

Jeg forstår hva du mener, men TT mrk. I er jo som en Golf i mer enn én forstand bare med et signifikant lavere tyngdepunkt. Den har derfor fornuftige kjøreegenskaper 98% av tiden. Man reduserer også bilens vekt med ca. 100 Kg ved å velge fwd. Som Cab og Quattro er den nesten 200 Kg tyngre enn standard Coupéen. Keep it simple... :)

Skrevet
Mini, TT og MX-5 er kjøregledefokuserte, så ja... Enig med flonoen... Kjører gjerne de bilene jeg (bare ikke MX-5en er rød, da tøyer du strikken for langt, lol)

Jeg ville nok ikke ha kjøpt en rød MX-5 (mrk. I) idag med mindre jeg var spesielt interessert i modellen. Da modellen kom i 1989-90 skulle den imidlertid være rød... og min "Miata" på den tiden var selvfølgelig rød. Denne bilen har såpass fine kjøreegenskaper at enhver farge egentlig blir tilgitt i min verden... :)

Skrevet
Og man åpner ikke panseret på de sånn som på vanlige biler..

Hvis jeg husker rett så tar man bokstavelig talt AV hele panseret hvis man skal under der å kikke.

Oljepåfylling og slike ting tar man via grillen, hehe..

stemmer bra det... bittelite panser...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...