Marius2002 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Jeg forstår hva du mener, men TT mrk. I er jo som en Golf i mer enn én forstand bare med et signifikant lavere tyngdepunkt. Den har derfor fornuftige kjøreegenskaper 98% av tiden. Man reduserer også bilens vekt med ca. 100 Kg ved å velge fwd. Som Cab og Quattro er den nesten 200 Kg tyngre enn standard Coupéen. Keep it simple... Okei Men fwd er dessverre uaktuelt. Quattro isåfall, hvis ikke blir det e46. Men den tid, den sorg. Jeg får holde meg up to date på disse bilene frem til det blir aktuelt å gå til anskaffelse
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 The all new Porsche 991... wrooooom.... Tror du postet feil link... dette er riktig linK.
Marius2002 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 dette er riktig linK. Ikke diss Bobla da Jeg og en kompis var ute å prøvekjørte den nye bobla i forrige uke! Han vurderer å gå til innkjøp av den, med diverse utstyr og 160hk-utgaven. God og morsom å kjøre var den også. Bare synd det er fem måneders ventetid på denne.
Fredrik Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 The all new Porsche 991... wrooooom.... Ja takk... jeg vil gjerne ha den også. Porsche, VW og Audi er virkelig i støtet om dagen. Den ene kule modellen etter den andre trilles ut på markedet. Watch This Space...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 dette er riktig linK. Ikke diss Bobla da Jeg og en kompis var ute å prøvekjørte den nye bobla i forrige uke! Han vurderer å gå til innkjøp av den, med diverse utstyr og 160hk-utgaven. God og morsom å kjøre var den også. Bare synd det er fem måneders ventetid på denne. sant..sorry... diss for boble å sammenlignes med porcshe
Marius2002 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 dette er riktig linK. Ikke diss Bobla da Jeg og en kompis var ute å prøvekjørte den nye bobla i forrige uke! Han vurderer å gå til innkjøp av den, med diverse utstyr og 160hk-utgaven. God og morsom å kjøre var den også. Bare synd det er fem måneders ventetid på denne. sant..sorry... diss for boble å sammenlignes med porcshe Nei, men måten du skrev innlegget på kunne tolkes negativt mot både Porsche og Boble Men om jeg oppfattet dette feil må jeg beklage. Ha en fin dag
M|Fjeld Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 alex, læregutten til jarmund, har en litt tøff mx5, i blå med svart panser og halvbur. så de kan bli fete med de rette modsa Ettermontert turbo på den også Tøff liten bil
Marius2002 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Ouch Mini? http://www.leftlanenews.com/mini-sponso ... eople.html
Robkill Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 The all new Porsche 991... wrooooom.... Tror du postet feil link... dette er riktig linK. Den der med en bakmontert boxer hadde vært gromt!
Morty999 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 alex, læregutten til jarmund, har en litt tøff mx5, i blå med svart panser og halvbur. så de kan bli fete med de rette modsa Ettermontert turbo på den også Tøff liten bil og jeg har mappet opptil 0,5 bare for da vil ikke ms'et mer
Anbefalte innlegg