Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe har prøvd Wrx, den var helt konge, dessverre ikke fått gleden av m3 enda, men det kan kanskje erik hjelpe med? :D

En må nesten prøve de og se hva en liker best som tidligere nevnt. Impreza'n på vinterstid, og m3'n om sommeren :)

Får bare jobbe enda hardere og ha en av hver da? :D

Verre er det ikke ;):lol:

Skrevet
Noen som har seriøse tips og triks mot katt i carport?`:)

Hehe, noen fler som opplever mystiske spor over panser og tak omtrent hver morgen? :mrgreen:

Hadde d bare vært mystiske spor, er uheldigvis en del mystiske riper også. Er dukket opp noen som faktisk er så grove at det må omlakkeres.

Skrevet
Noen som har seriøse tips og triks mot katt i carport?`:)

Hehe, noen fler som opplever mystiske spor over panser og tak omtrent hver morgen? :mrgreen:

Hadde d bare vært mystiske spor, er uheldigvis en del mystiske riper også. Er dukket opp noen som faktisk er så grove at det må omlakkeres.

Revira Katt. http://www.stebio.no/webshop/Details.asp?ProductID=179

Prøver du, gi tilbakemelding. En katte i nabolaget trasker på bilen min og bæsjer og pisser overalt.

Skrevet

Japanerne er jo ivrige på tuningdeler også, så ser for meg den Toyotaen kan gjøres ubergrom om et par års tid :)

Skrevet
Hmm F30 ja... Kunne gjort mye for en eventuell F31 328i DCT xDrive Touring... :) (Vet at den ikke finnes enda, men den kommer nok). Saftig familekjerre...

Så bilen i dag, en veldig pen og fin bil som BMW har vært heldige med, eneste er interiøret jeg ikke blir venner med :) 328en er nok en gøyal bil men jeg sliter med å svelge at den ikke har sekser. Men vi får se! snakka med Bavaria selgern i dag og jeg skulle komme tilbake å få ett prisoverslag på innbytte av 325en i en 328I 8)

Så rart at du ikke snakka med en av selgerene på BMW da..

Skrevet
Hmm F30 ja... Kunne gjort mye for en eventuell F31 328i DCT xDrive Touring... :) (Vet at den ikke finnes enda, men den kommer nok). Saftig familekjerre...

Så bilen i dag, en veldig pen og fin bil som BMW har vært heldige med, eneste er interiøret jeg ikke blir venner med :) 328en er nok en gøyal bil men jeg sliter med å svelge at den ikke har sekser. Men vi får se! snakka med Bavaria selgern i dag og jeg skulle komme tilbake å få ett prisoverslag på innbytte av 325en i en 328I 8)

Så rart at du ikke snakka med en av selgerene på BMW da..

Var du også der borte? Du drev og holdt øynene på fredrik90 hele tiden eller? flink du er :lol:

Skrevet
Du havner vel rett i vannet du fish?

Redd for det ja... Brua ser ikkje trygg ut..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...