Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Heilt greit folkens! hvis jeg å fredrik 90 har noe vi skal ordne opp i får vi ta det på privaten! nå ser vi frem til helj om noen timer, å koser oss :)

+1 på den :) 22 år har jeg blitt i dag også :wink:

Skrevet
Det er jo også en måte å taue bil på...

20120209_230029.jpg

haha, genialt da.. blir en mer stabil tauing ihvertfall ;)

Var nederlandske skilter på begge bilene...eller engelske...husker ikke..knall gule var dem iallefall...

Skrevet
Norsk veistandard = Belastning i en ekstrem grad!

E46 har vel heller ikke et hjuloppheng bak som er like utsatt for knirking som f.eks. E39.

Fasit på våre biler er ihvertfall at på vår E39 måtte den ene knirkeforingen skiftes på ca. 150 000 km, mens vår E46 nå har gått 194 000 km uten knirking bakfra. Ingen overdrevne hjul eller understell, selv om det tross alt ikke er dine ballonghjul, til foringenes fordel.

Dansk veistandard + 195/65-15 dekk/felger = Ekstrem holdbarhet på understel og foringer.

Jeg får nok mye gratis på dette området ved å bo i Danmark, men danske veier er ikke hva de var... mindre offentlige budsjetter merkes. Jeg tør allikevel påstå at E46 med voksen kjøring og fornuftig vedlikehold er en overraskende slitesterk og holdbar modell.

Fredrik 90: Grattis med dagen... :)

Skrevet

* Den følelsen når man går inn på Deler til salgs, og ser ALT av gromdeler, før man merker at man er på ØK delen av forumet*

Huff ble lei meg nå :P

Skrevet
* Den følelsen når man går inn på Deler til salgs, og ser ALT av gromdeler, før man merker at man er på ØK delen av forumet*

Huff ble lei meg nå :P

Off, den smellen har eg og gått på!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...