Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli litt mye porsche nå ja, men er jo bare å bla forbi vis det blir for mye :D Jeg syns personlig at det er interresant å lese om porsche da de har mange råe modeller, og de har virkelig greid mye :mrgreen:

Min yndling er vel 944 Turbo, og det blir nok en sånn når pengene strekker til :D

Skrevet

Takk for tips folkens, men det blei nok terra. Gleder meg nå, poster bilde av bilen seinere. (om dere vil se da..) :P

Skrevet

Min yndling er vel 944 Turbo, og det blir nok en sånn når pengene strekker til :D

Porsche 944 Turbo (spesielt Turbo S) er også blandt mine favorittmodeller fra Porsche. Modellen har forøvrig internnummer 951 (venstrestyring) og 952 (høyrestyring). Porsches Dakarvinnende 911 4x4 modell har internnummer 953. Porsche 911 SC/RS Gruppe B har internnummer 954... og nå begynner vi å snakke om skikkelige sexy bilmodeller... :)

http://www.youtube.com/watch?v=_vr8JmwOkh0&feature

Skrevet

heyhey, siden folk ikke svarte meg på spm mitt på teknisk så prøve e her:) folk har vell spurt om dette maaange ganga før derfor lite svar... har muligens en m50 motor som står i en tyskregistrert bil, det har ikke så masse å si, men det er en m50b20. den som jeg har i bilen min er m52b20. er det bare og flytte over ledningnettet eller trenger jeg ikke å gjør det? er vell kanskje litt kræsj medtanke på vanos osv.

-martin-

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...