flobben Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 ":zu48w35l]Husk treff hos GS i morgen kveld (Oslo) viewtopic.php?f=9&t=184194 hmm... akkurat når bilen min står på verksted Er jeg heldig så får jeg kanskje igjen den i morgen, så da kan jeg jo vurdere en tur bort dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Passe fett "hjemmekontor" http://www.tv2underholdning.no/broom/br ... 49408.html Brabus har lang historie med kontorer på farta, lurer på om noen faktisk kjøper disse... Du kjøper liksom ikke en blodtrimma S65 AMG for å gi nøkla til din sjåfør... Eller, vet ikke... Kanskje de er diplomater alle sammen som blåser langti fartsgrensene Handla Fellali noekult? Har visst det... Lang vei til den er på veien, men det er fortsatt super awesome følelse for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 ":2exko6rk]Ferdig. Fikk sagt mye, men umulig å se om de fikk bra inntrykk eller ikke, men svært hyggelige mennesker. Vente til april nå og se om de vil ha meg på 2. intervju. Spennende tider mao Du får satse på at du kan kjøre Ferarri på 2. gangsintervjuet Hehe, tar nok lang tid før den bilen er her - det går treigt med alt der nede Mistenkte at targataket manglet (av det jeg så på bildene) men viste seg at det følger med og det er første lettelse (hadde ikke overrasket meg om et nytt kosta 30.000-40.000 kr...) Jeg spurte om å få VIN (Vehicle Identfication Number) til bilen i går, regner med å få svar i dag. Jeg er fortsatt skeptisk til den sykt lave prisen og må for sikkerhetsskyld ringe Ferrari Frankrike (der bilen gikk før) og få bekreftet at den ikke er stjålet. Den er på vårt lager nå og betalt for uansett, så det blir interessant å se om/hvor mye kødd det blir å hente gromme bilen hjem... I aller verste fall får jeg tilbake det dobbelte i delepriser, minst Også tar det vel par måneder å fikse alt av eventuelt råtne slanger og rør samt ta seg råd til skikkelig service, før jeg i det hele tatt vil vurdere å ta en ordentlig kjøretur. Men da er bilen i det minste sikker, da "alt" vil ha blitt bytta og man kan kjøre i 2-3 år De sa hvertfall at de hadde "uventet mye respons" på jobbstillingen, og at de bare utvalgte en håndfull knippe kandidater inkludert meg - så noe er jo bra. Fikk som sagt sagt veldig mye om meg selv og fortalte endel om hvordan jeg tenkte og hva slags oversikt jeg hadde om bransjen. Men så kan det hende at det kommer en gjøk som er 100% råere på å snakke/selge seg selv og har tonnevis med erfaring, så det kan bli interessant - kommer ikke til å få sove neste 7-14 dagene heller... Også er stillingen mye større enn det typiske markedskoordinatorstillinger pleier å være. De sa de var 14 personer, trodde det var 14 i markedsavdelinga. Viser seg at 14 er bokstavelig talt Mazda Norge inkludert salg. Så jeg kommer til å være alene med en kollega i Danmark, som skal rapportere til sjefen i Sverige Får ansvar for reklamen dere vil se i Norge, forhandlerkontakt, markedsundersøkelser, kampanjer og mye mer. Tror det er en stilling med mye flyreise i Skandinavia... Kommer til å bli internasjonal hvis jeg får den stillinga Har vel alltid vært skjebnen min å bli en sånn jypling som flyr rundt med stresskoffert og er drittlei av hotellopphold I verste fall så har jeg en back up plan til; Kjedekonsern innen mobil og data (både privat og B2B) leter også etter sånne som meg, og ei venninne anbefalte meg og de tok kontakt i går... Fortsatt håp og fortsatt positiv Du har ikke vurdert få den fiksa der nede før den sendes opp? Må da bli ufattelig mye billigere enn å få ting gjort i Europa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Passe fett "hjemmekontor" http://www.tv2underholdning.no/broom/br ... 49408.html Brabus har lang historie med kontorer på farta, lurer på om noen faktisk kjøper disse... Du kjøper liksom ikke en blodtrimma S65 AMG for å gi nøkla til din sjåfør... Eller, vet ikke... Kanskje de er diplomater alle sammen som blåser langti fartsgrensene Handla Fellali noekult? Har visst det... Lang vei til den er på veien, men det er fortsatt super awesome følelse for det! oioioi Har som mål i livet å en eller annen gang eie en ferrari.. om det så måtte være et vrak presset til en liten terning, så skal jeg eie en ferrari en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 DUUUNK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Knut: Jo, har det. Men det kommer helt ann på kompetansen de der nede sitter på. Virker som om de har en annen holdning til bevarelse av dyre ting enn det jeg har Kan jo sjekke muligheten! Vanlige ting som reg reim og clutch bør alle superbilmekanikerne kunne, men skikkelig grundig inspeksjon får jeg se hvem som gjør best... Kanskje som Fredrik sa, rett til Tyskland... Eller så har man jo Autocura(.se) i Sverige som visstnok skal være veldig bra. adivass: 100% impulskjøp (bla noen sider bak der bildene er), og ser ut som at jeg kan få det til å fungere så jeg takker absolutt ikke nei... Er på ingen måte fan av 348, men den virker som rå og opplevelsesrik at jeg tror jeg vil trives likevel (lyden!!). 316: Følg mer på veien I går en grevling og i dag det der... Ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Sitter og venter på Jobbintervjuet som starter 10min! Topaas & Haug ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hør med Ferrariworld der nede Kanskje de kjører åpningskampanje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Lykke til M|Fjeld 3 minutter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Takker! Ganske viktig da dette er begynnelsen på en nøye planlagt karierre EDIT: Da går jeg inn døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 ":1pfn6aph]Hør med Ferrariworld der nede Kanskje de kjører åpningskampanje Det er vel en opplevelsespark og ikke et verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 noekult: Grevlingen var påkjørt da jeg kom da og jeg fikk en liteeen kontra da jeg moste felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 316- er jo kjørbar den der Hiace har så crappy kjørecomfort uansett at jeg tviler på du merker noen forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 ":lk7anu3h]Hør med Ferrariworld der nede Kanskje de kjører åpningskampanje Det er vel en opplevelsespark og ikke et verksted? Stemmer det. Tenkte jeg skulle ta meg en tur der en dag. Bare skrik ut hvis du trenger hjelp til å prøvekjøre Ferrarien før den shippes til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 ":61clspry]Hør med Ferrariworld der nede Kanskje de kjører åpningskampanje Det er vel en opplevelsespark og ikke et verksted? Stemmer det. Tenkte jeg skulle ta meg en tur der en dag. Bare skrik ut hvis du trenger hjelp til å prøvekjøre Ferrarien før den shippes til Norge. Tenkte det samme selv. Kanskje det blir i løpet av et par uker... Jeg tror Ferrari-world kommer til å gå konk om noen år, må derfor se det, være på Top Gear innspilling og kjøre på ringen før alt forsvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg