Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er fullt realistisk for de aller fleste inkludert meg... Eller en helt dønn strøken 964 Turbo 3.6 i svart (bad boys bad boys...), men de begynner å bli jævlig dyre nå - koster sikkert en frisk million innen jeg eventuelt får råd :/

Begynner å jobbe nå snart igjen for fullt, og innen de neste 7-8år kunne tenkt meg enten en 993 Turbo eller 993 Gt2/Gt3..

Men frykter at innen den tid jeg har råd så er de altfor dyre.. :/ Prisene går jo rett i værs :shock:

Skrevet

Så lenge bilen du leverer fra deg til Nakai-San er venstrerattet, så er den venstrerattet ja. :) Nå har de jo startet opp såvidt med RWB i USA også så jeg. Ett komplett RWB-sett med de typiske SSR Professor SP1 10,5x18/12x18 felgene kommer på rundt 160-170 000 mener jeg det var, så det koster jo litt kronasjer.

Skrevet

Ligner en Trabant 601?

Superfete biler :D

Har fått kommet meg til Oslo, og blir her til Onsdagen. La merke til ALTFOR mange el-biler på motorveien. Trodde jeg skulle bli til Hulken der jeg satt i bilen..

Skrevet
Så lenge bilen du leverer fra deg til Nakai-San er venstrerattet, så er den venstrerattet ja. :) Nå har de jo startet opp såvidt med RWB i USA også så jeg. Ett komplett RWB-sett med de typiske SSR Professor SP1 10,5x18/12x18 felgene kommer på rundt 160-170 000 mener jeg det var, så det koster jo litt kronasjer.

Too rich for my blood :)

Skrevet
Stått lenge på plenen den der Kim.

Er det ikke Phil``en sin?

stemmer, har stått noen år ja

Hillmann ja, de er det jo ikke akkurat mange igjen av!

Nei er ikke det, tøffe er de også syns jeg

Skrevet

ja altså, kundebehandling e noe dem ikke har hørt om vertfall. vært der tre ganga nå. eneste e har fått hjelp var da jeg kjøpte meg ekstranøkkel. da var de behjeølpelig siden jeg la igjen 800 spenn :evil: idag skulle han ha det til at kjølesystemet mitt var annerledes fordi den ble laget for dansk kjøring. bilen kom i 96 i norge samme året som den var ny. å siden den var dansk så kunne han ikke bestille meg termostathuspakning. alle vet jo at de seneste modellele kom med alu til 94, men nyere hadde plast. men dette hadde ikke den overlegne tufsen bak kontorbordet noe peil på. han vet faen ingen ting. så siden min va dansk som an sa, så kunne han ikke bestille dela til me. da gikk e bare der ifra å ringte til koed :wink: kan meddele an ikke visste ka boltsirkel det er på e36 heller, fordi alt gikk etter tall. men an visste ikke ka forskjellen var :shock: skummelt når kundane vet mer en deleselgerern [-X

Samme svadaen serverte de meg hos Audi da jeg klagde på at bilen brukte litt mer olje enn normalt i tillegg til at den svetta i overgangen mellom motor og girkasse. Hadde nettopp bytta girkasse hos dem og likte ikke at den svetta og brukte så mye olje, en 2006 model A6 2,4. Ennå min bil var Norsk så sa det at disse bilene ble laget for cruising i 120 km/t på Autobahn og ikke typisk Norsk småkjøring med gass brems kjøring. Tynneste forklaringa jeg har hørt på lenge på et produkt som rett og slett ikke holdt mål.

Men på kundeservice så rekker ikke Bavaria, Audi forhandlern til knæra en gang. Ennå jeg ikke handla ny Audi der så ble jeg alltid kjørt hjem og da min gamle Audi 100 ikke var ferdig på service til avtalt tid så fikk jeg leiebil på flekken over helga :D

Har kun brukt Bavaria til EU og Service, med en BMW så blir det ikke så mange verkstedbesøk som med en Audi :wink:

Skrevet

Flere som synes Top Gear har tapt seg utrolig de siste to sesongene? Episoden som kom nå på søndag var nokk en episode som jeg kjedet meg gjennom, å strevet nesten for å gidde å se den ferdig. Likedan som den India-spesialen. Har vel brukt 3 forsøk på å se den nå, og jeg har enda ikke sett den ferdig.

Synes det blir for mye skuespill, og det passer dem ikke. Det blir rett og slett dårlig.

Virker som om de er tomme for ideer, og prøver desperat å få til en times underholdning.. Det funker ikke for min del vertfall. :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...