Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

GTR raskest fra 0-45mph ganske bra?

Porsche knuser GTR selv med samme effekt. Moment er oppskrytt..

Sjefen shøl knuste alt! Rått hvordan det ryker av hjula :lol:

Nissan GT-R har 4x4 og det har avgjørende betydning ved stående start. 997 Turbo S med 530 HK har forøvrig 700 Nm mellom 2100 og 4250 rpm. Turbo S har også en storebror... nemlig GT2 RS. Den har en boxersekser som yter 620 HK ved 6500 rpm og 700 Nm mellom 2250 og 5500 rpm.

Forøvrig holder det med en BMW motor på 627 HK og bakhjulstrekk for å ta rotta på Bugatti Veyron 0-200 Km/t... :P

Alle bilene hadde 4x4

Skrevet

Skal være med kjerringa på trening nå... Hu skal være med på alt mulig pilates (et eller annet) og zuuuuuuumba osv. Varer i 1,5 time til sammen. Skal nok bli arrrrrtiiiiiiiiiig.

Jeg skal IKKE være med PÅ det selvfølgelig! :lol:

Skrevet
men...hva kan de gjøre?

Er ganske sikker på at du ikke vil få noen bot til norge ved å bli tatt i kamera der borte! Om en engelsk blir kjører for fort i norge så får de ikke boten sendt til england!

Regner med dette går begge veier

Skrevet
hmmm... sikker?da kan jeg grise på motorveien? :P eventulle fotobokser tar vel bilde foran OG bak right?

De tar bilde bakfra i England, og det er eier av bilen som er ansvarlig. Om du har en leiebil er jeg ganske sikker på at de kommer med et krav mot deg i ettertid. Blir du tatt av politiet på stedet kan de sette låsebolt på hjulet til du betaler kontant der og da.

Så ser ikke helt vitsen med å tro at man slipper lettere unna i utlandet. Euro landene har en ganske grei samkjøring på slikt.

Skrevet
Alle bilene hadde 4x4

Sorry... min feil. Jeg gikk ut fra at drivverket på Turbo S og GT2 RS var det samme, men det er feil. GT2 RS leveres kun som RWD og med 6-trinns manuell gearkasse. Turbo S kommer kun som 4x4 og med PDK. Så er det allikevel ikke sååå imponerende at 911´en gjorde det bra i testen.

Wicky: Se her vedr. fartsbot og utlendinger i Storbritania. Såkalte "gatso" kameraer er etter hva jeg har hørt en pest og en plage der borte + en million rundkjørsler... :x

http://www.speedingfinesuk.co.uk/speedi ... alties.htm

Skrevet
hmmm... sikker?da kan jeg grise på motorveien? :P eventulle fotobokser tar vel bilde foran OG bak right?

NEI!

Jeg bare tenkte at de sikkert ikke gidder å ta byet. Men jeg vet ikke..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...