Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
har ikke vurdert å få deg en jobb ? :P

Jeg jobber jo? For faren min... Shitloads med papirarbeid... Og penger... :)

Hehe ja okei, så bare du skrev du satt inn heledagen, regnet med du satt på nav :mrgreen:

Skrevet

Siden det er masse dataluringer her:

Kan jeg kjøre tre skjermer på mitt hd6970 skjermkort? Det har to dvi-ut, en hdmi-ut og to sånne mini ett-eller-anna-ut. Tenker da 2x24" full hd med en 21" 1680x1050 i midten. Vil jeg kunne spille med dette med noenlunde oppløsning og ok fps? De to skjermene bruker nå dvi-utgangene, og så har jeg den siste med bare vga, men går vel an å få kjøpt en hdmi->vga overgang?

Om det har betydning: i5 2500k, 2x4gb 1333MHz ram.

Skrevet

Ja det er deilig å være sørlending om dagen, rundt 20 grader i sola :D Tørre og fine veier er det også, dog veldig støvete men nok til at bilen holder seg ren i allfall :)

Skrevet
Nei... Har ikke brukt NAV en eneste gang... :)

Edit:

Her er nye Ferrarien...

0-100 på 3,1 sek, 730 hk, toppfart 340 km/t... Porsche: Your move! :mrgreen::mrgreen:

Porsche sitt move kommer vel inn i bildet når man ser på holdbarhet og serviceintervaller. ;)

Skrevet
Nei... Har ikke brukt NAV en eneste gang... :)

Edit:

Her er nye Ferrarien...

0-100 på 3,1 sek, 730 hk, toppfart 340 km/t... Porsche: Your move! :mrgreen::mrgreen:

Porsche sitt move kommer vel inn i bildet når man ser på holdbarhet og serviceintervaller. ;)

Da er vel Toyota MR2 tingen din? :)

Noen kommentarer:

1) 911 har ikke kvaliteten den hadde på 90-tallet lenger. Se på finn.no og hvor mange av 996 og 997ene som har hatt motorbytte. De eneste "old school sikre" 911ene er GT3-modellene, som har så mange fler forsterkede motordeler enn vanlige Carreraer.

2) Holdbarheten er nå på høyde med Porsche 911, enkelt og greit. Ferrari har hatt en revovlusjon innen driftsikkerhet siden Enzo kom. Jeg tror helt ærlig at både en ny 911 i dag vs. en ny Ferrari i dag vil finnes på veien i akkurat like lang tid. Igjen, 911 er ikke hva det en gang var ;)

3) På bane er fortsatt 911 GT3 overlegen hvis man er ute etter å kjøre hardt runde etter runde. MEN det bør de faen meg og, når en motor har blitt utvikla i så mange tiår! Vet du f. eks. hvorfor Nissan frykter 911ene i touringmesterskap? Fordi på en 911 har det blitt kjørt så mye gjennom årene at 911 racingteams vet på skrua hvor mye en del tåler før det må skiftes ut. Samme kan ikke sies om Skylines, Aston Martins, Ferrarier eller noen andre merker egentlig. Her har Porsche uten tvil en fordel.

4) Tror du virkelig at kjøpere av en slik Ferrari bryr seg om hvilken av bilmodellene som fortsatt vil finnes på veien om 20 år eller hvilken som vil være på veien om 30 år? :) Du har et poeng, men noe bra argument er det dessverre ikke ;)

5) 7 års service er inkludert i prisen når man kjøper en ny Ferrari i dag - minner litt om japanske merker gjør det ikke ;)

911 for bane, Ferrari for gate - any fucking day 8)

Tudeluuu...

d4fsvrakr01kgjyznphy.jpg

Skrevet
et er ikke så gale 8) Dog, det er kun veiene på øst og vestsiden som er greie å kjøre på nå! re
Snakker om kjøring. Skal kjøre Molde - Trondheim i morgen. Jeg synes som liten at vegen fra Sunndalsøra - Oppdal var veldig fin, og med høye fjell på hver side var dette utrolig morsomt. Men nå synes jeg det er en av strekningens kjedeligste veier, eller, hele veien er dønn kjedelig... :-?

Hvorfor har den veien blitt kjedelig...? Har kjørt Oppdal - Sunndalsøra 6-7 ganger før (2005-2006). Husker den veien som nærmest legendarisk fin! Men kjørte alltid litt forsiktig siden jeg så at de drev med fartskontroll på en av de veiene :P Savner å kjøre der som F... :( :(

Joda, for de som aldri har kjørt der før kan jeg se dette. Men når man kjører denne strekningen ofte blir den kjedelig... Man liksom bare venter på at man skal komme fram.

Knipset et bilde idag på den strekningen. Fordi jeg synes skyene og tåken forut og alt var litt morsomt:

8wx02fupz1o11oam38jz.jpg

Skrevet
Spotter en panamera akkurat nå som blir vasket med kost. "Vaske felger først metoden" :?

åjeeeeeesus! e får vondt inni meg!!

så en gamling i en f10, som vasket rutene med rutekosten på bensinstasjon, greit nok det, men når fyren begynte å vaske panser og framskjermer i tillegg!! :o skulle vært bøtelagt for hærverk :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...