Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle til å henvise dere til Chat'en, men den fungerer visst ikke. :-k

Ingard:

Det er synd mange konsepter aldri kommer på veien, men den Metropolisen mener jeg var planlagt for produksjon, dog foreløpig kun på det kinesiske markedet. Den er jo like lang som en A8 Langversjon.

Tror det er den eneste Citroën jeg faktisk kunne vurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på All Terrain dekk her? :)

Skal ha på noen All Terrain-dekk på Hiluxen til sommeren. Og står mellom BF Goodrich og General Grabber. Men er usikker på hvilken vi skal velge.

http://www.bfgoodrichtires.no/bfgoodric ... 75994.html

http://www.generaltire.com/tires/Grabber-ATsup2-sup

Jeg kjørte flere år med BF Goodrich All Terrain på en 4wd 4 dørs pick-up, så forutsatt at dekket ikke er gjennomgått noen utviklingsrevolusjon siden dengang har jeg peiling på det. Samme mønster som på linken din og da med hvite tekstsiden ut 8)

Dekket fungerte kjempebra vår/sommer/høst, men som alle helårsdekk er de ikke "norsk standard" som vinterdekk. Bilen min gikk 99% på asfalt, men dekkene taklet også skog og ulendt terreng uten problem. :D

Joda, all terrain dekka er bra til litt enkel offroad, men som du sier de er ikke videre bra på vinterføre,

Kan meddele at vi gikk til innkjøp av BF Goodrich AT dekk, 31x10,5 på 15"

Disse vil ikke bli brukt på vinteren da vi har splitter nye piggdekk til det bruket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hadde problemer med en sporveksel på jobb i dag. Får ikke kjørt tog over en sporveksel dersom det er mer enn 3 mm i mellom, her var det 40 cm snø... :P Jadda...

3mmf.jpg

Der skal det være minimum 2,5 og max 3 mm når man legger over sporvekselen. Der var det altså 40 cm med hardpakket snø pga at varmet hadde sluttet å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...