Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har en kompis som vil tilbake til bmw, og har da funnet seg denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27191070 ..

Hva tror dere om den? Det er vel noe i denne gaten han er på utkikk etter, en E39 som ikke har gått alt for mye. Og ikke over 150k tror jeg han snakket om.

Best på pris i forhold til utstyr og kilometerstand den du henviste til, får jo alltid pruta ned litt også :P Løp og kjøp! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som vil tilbake til bmw, og har da funnet seg denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27191070 ..

Hva tror dere om den? Det er vel noe i denne gaten han er på utkikk etter, en E39 som ikke har gått alt for mye. Og ikke over 150k tror jeg han snakket om.

Best på pris i forhold til utstyr og kilometerstand den du henviste til, får jo alltid pruta ned litt også :P Løp og kjøp! :mrgreen:

Ok, ja jeg tror han liker den godt. Og den store navi skjermen kan han jo evt sette inn senere om han er interessert i å ha den, noe jeg ikke tror.. Han liker veldig godt kombinasjonen sort bil med lyst interiør. Noe jeg er veldig enig i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentlemen travels with no less than twelve cylinders... 8)

Den likte jeg! :mrgreen:

Bra, jeg visste at 850csi var 12, men så bare 10 her, så ble usikker på om det var forskjell på det, siden de fleste som bruker V12 sier de har 850 csi motor :P My mistake.

Begynte nesten å lure litt selv her når jeg såg på bildet men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mkay, da har man fastslått at den hersen motoren må heves bittelitt på et vis for å få ut oljepanna..

da over til et nytt spørsmål.. OM jeg skal gidde å ta den ut nå i kveld så er det litt avhengig av hvilket materiale bunnpanna fra m40/m43 er.. noe anelse? (må se om jeg har mulihet til å sveise det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevelse på skitur:

"- Da gutten kjørte over bjørnens hi, våknet den og dro gutten ned i hullet. Han klarte å ta seg opp selv, de andre guttene forsvant for å finne hjelp" forteller Michael Skog ved operasjonssentralen i Östersund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja jeg tror han liker den godt. Og den store navi skjermen kan han jo evt sette inn senere om han er interessert i å ha den, noe jeg ikke tror.. Han liker veldig godt kombinasjonen sort bil med lyst interiør. Noe jeg er veldig enig i....

Ser ut som en meget velholdt bil (noe jeg ser veldig på) og ikke minst en fin motor og fargekombinasjon som nevnt. Peis på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...