Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan fikk du rasa rundt i en kondemnert bil? :P

Han ble påkjørt i ræva av en Mazda som ble en halvmeter kortere, BMWen fikk kun skader på støtfangerm men ble likevel kondemnert. Så da fikk han forsikringsoppgjøret for å fikse bilen tror jeg det var, er noen år siden nå :) Men bilen var så full av rust og feil så den hadde aldri gått igjennom EU kontrollen så da tenkte vi at vi kunne ha det litt gøy før den ble kasta :)

Er du virkelig så gammel som du får det til å virke på måten du skriver? Trodde du var et par og tjue jeg men..

Stemmer det! Kan ikke si jeg ser helt poenget her men, nå skjedde dette da vi var i 19 års aldern og raste i fra oss. Er vel ikke noen aldersgrense for å herje å ha det gøy :)

Hadde garantert biltt med på det igjen :)

Skrevet

Han ble påkjørt i ræva av en Mazda som ble en halvmeter kortere, BMWen fikk kun skader på støtfangerm men ble likevel kondemnert. Så da fikk han forsikringsoppgjøret for å fikse bilen tror jeg det var, er noen år siden nå :) Men bilen var så full av rust og feil så den hadde aldri gått igjennom EU kontrollen så da tenkte vi at vi kunne ha det litt gøy før den ble kasta :)

I see.. :)

Stemmer det! Kan ikke si jeg ser helt poenget her men, nå skjedde dette da vi var i 19 års aldern og raste i fra oss. Er vel ikke noen aldersgrense for å herje å ha det gøy :)

Hadde garantert biltt med på det igjen :)

Man lever bare en gang! :D

Skrevet

Fikk en ny åpenbaring idag. For et par måneder siden sa jeg at jeg skulle bli seriøs og slå meg til ro å finne meg en kjæreste. Det har altså ikke skjedd, annet enn at jeg har litt aksjer rundt om. Men i morges våknet jeg opp i en av nabokommunene til Trondheim med ei søt jente, jeg listet meg stille opp og gikk, mobilen ble død og jeg stod der uten klokke eller gps. GPSen(google maps) funket i 2 minutter før den døde slik at jeg fant ut hvor jeg var og himmelretning jeg måtte gå. Etter den var død gikk jeg en god stund egentlig i blinde og fant plutselig et busstopp hvor jeg valgte å stå frem til det kom en buss. Ihvertfall, jeg fikk GOD tid på å tenke og kanskje jeg skal prøve å gjøre noe med det :) Er lei av å ikke ha noen fast... Historien er ikke så rølp som den kanskje høres ut btw...

Kanskje dette skulle vært i samlivstråden, men det får være det samme..

Håper alle har hatt ei god helg! :D

Skrevet
Fikk en ny åpenbaring idag. For et par måneder siden sa jeg at jeg skulle bli seriøs og slå meg til ro å finne meg en kjæreste. Det har altså ikke skjedd, annet enn at jeg har litt aksjer rundt om. Men i morges våknet jeg opp i en av nabokommunene til Trondheim med ei søt jente, jeg listet meg stille opp og gikk, mobilen ble død og jeg stod der uten klokke eller gps. GPSen(google maps) funket i 2 minutter før den døde slik at jeg fant ut hvor jeg var og himmelretning jeg måtte gå. Etter den var død gikk jeg en god stund egentlig i blinde og fant plutselig et busstopp hvor jeg valgte å stå frem til det kom en buss. Ihvertfall, jeg fikk GOD tid på å tenke og kanskje jeg skal prøve å gjøre noe med det :) Er lei av å ikke ha noen fast... Historien er ikke så rølp som den kanskje høres ut btw...

Konklusjonen her må jo være å alltid ha fulladet batteri før man drar ut :mrgreen:

Neida, kjempe kjekt med kjæreste. Blir 5 år i juni for meg og damen :)

Skrevet
kjempe kjekt med kjæreste. Blir 5 år i juni for meg og damen :)

Ja :) Hadde et forhold som hadde vart i tre år for 1,5 år siden.. Altså føler jeg at jeg har herjet litt ferdig på damefronten. Bedre å heller ha kjæreste har jeg funnet ut.. :)

Skrevet

Been there, done that, herlige tider :lol:

Skrevet

La du igjen penger på nattbordet hennes også eller? Hahaha. Neida, hørtes kos ut. Ta en øl til uka Marius? :)

Skrevet

idag ga jeg opp piggfrie vinterhjul og kjøpte 19toms sommerfelger.. E39 felger passet visst perfekt selv med for lav ET.... digg å cruise grom Jaguar igjen :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...