Fredrik Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Erebus? Noe for deg? Spotta en slik i en garasje på Sinsen i natt. Rusten og jævlig stakkars Det er Wicky sin tror jeg. He he. Om det er noe for meg? Overlater til fredrik å kommentere den bilen, vi har sammenfallende syn på sånt Hva i alle dager er poenget med den annonsen? Det virker jo som om eieren har gjort sitt beste for å skjule bilen fremfor å presentere bilen. Makan til dårlige bilder og annonse er det lenge siden jeg har sett... Jeg sier som profilen originalpolizei... og dette er kloke ord... "Jeg har et ambivalent forhold til gamle luksussedaner; Jeg synes det er fint når de er fint holdt og liker dem svært dårlig når de er dårlig holdt. En coupé kan godt slippe unna med å være sliten, bare den er spesiell og sjelden nok - en masseprodusert sedan slipper ikke unna."
Erebus Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Eller hva med noe slikt Erebus? 1.6 liter diesel i kombinasjon med spice girls på anlegget hadde vel kanskje vært noe?http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33580784 ¨ Skal jeg - som velutstyrt mann - kjøre rundt i det der?
Erebus Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Støttes. I tillegg - all den stylingen? ikke noe for oss vestkant-gutter
316 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Oooh yeah! Fikk platinumkort fra Choice i dag. Da skal jeg faen meg ha brudesuiten denne uka på jobb ass!
Yngvejos Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Oooh yeah! Fikk platinumkort fra Choice i dag. Da skal jeg faen meg ha brudesuiten denne uka på jobb ass! Hvor mange netter må man ha for å stige i gradene? Jeg bor på et såkalt suitell om dagen. Er booka for 14 dager, så det bør bli noen poeng av det.
316 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Uansett hvilket Nordic Choice-hotell du overnatter på, uansett anledning og uansett dag, tjener du bonuspoeng mens du sover. Poengene du mottar er gyldige i 3 år fra og med opptjeningsdatoen. Du tjener også poeng når du bor på Sokos Hotels, som betyr at du kan tjene poeng i syv land. Ett bonuspoeng pr betalt krone på rompris ved overnatting Ett bonuspoeng pr betalt krone i restaurant, (oppad berenset til 4 000 bonuspoeng pr opphold) ved overnatting på et Clarion-, Quality- og Quality Resort-hotell i Norge og Danmark 750 bonuspoeng pr natt ved overnatting i forbindelse med konferanser/pakke- og pensjonsopphold der losjidelen er en del av en totalpris 750 bonuspoeng pr natt ved overnatting på Choice-hoteller utenfor Norden og Baltikum (kvittering sendes til Nordic Choice Kundeservice) 500 bonuspoeng pr natt ved overnatting i forbindelse med rabatterte spesialpriser som f.eks. turoperatørpakker Tjen poeng med våre samarbeidspartnere 500 bonuspoeng hver gang du leier en bil fra Hertz i Norge, Sverige og Danmark. Du får også opptil 10 % rabatt når du leier en bil fra Hertz i hele verden 500 bonuspoeng hver gang du leier en bil med Avis i hele verden 10 bonuspoeng pr Euro når du bor på Sokos Hotels Hvis ditt Nordic Choice Club kort er knyttet til MasterCard, tjener du poeng på alle kjøp. Du får 10 bonuspoeng for hver hundrelapp du handler for, unntatt kontantuttak. Jeg har 60 000 poeng nå, bodd der EN DEL...!
Yngvejos Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Fant ut av det selv. Krav for å få platinum kort er 60 netter på hotell innenfor en 12 måneders periode. Jeg kommer til å få silver kort etter dette oppholdet.
316 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Jess jess! Det går unna... Dette hotellet er bare utrolig... Nå fikk jeg telefon om at vi var bedt med ut i morgen, for diverse smaksprøver med mer! Ooooooooh la la!
m-alpin Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Når vi er inne på mini,så er eieren av denne mini`en også eier av huset. Legger til at det også står skilt med mini parking only på veggen
Fredrik 90 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 BMW a driving obession! Flott dokumentar om BMW, verd å få med seg
Kjexx Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Noen her som vet hvor det er mulig å få tak i ett 65-69 camaro prosjekt som ikke koster en million?
StianA Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Noen her som vet hvor det er mulig å få tak i ett 65-69 camaro prosjekt som ikke koster en million? sjekk ebay.com, blir kostbart men du kan være heldig
Anbefalte innlegg