Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I din alder...40 er det nye 29 fredrik, visste du ikke det ;)

Sant nok... 60 åringer er idag som 40 åringer og 40 åringer er idag som 20 åringer... og 20 åringer er idag som... neida bare kødder. Godt voksne mennesker er iallefall ikke gamle som de var før i tiden. Bedre levestandard, helse og kunnskap gjør at folk spretter ut av skapet og er aktive som aldri før. Jeg føler meg klart yngre enn jeg er, men jeg sliter litt med øynene. De er dessverre like gamle som min alder.

Skrevet
Kan du ikke følge medbruktmarkedet og kjøpe brukte orignale xenonlykter da Fredrik?

Det er et godt forslag, men koster ikke slike alt inklusive 8-10K?

Skrevet

Kan jeg ikke tenke meg..

Er vel en del kollisjonsskadete e46 som blir hugget og solgt her på forumet hvertfall..

Og kan aldri tenke meg at folk betaler 8-10 lapper for noe slikt. 4-5 kanskje? Dersom det er komplet?

Skrevet

Er ikke xenonlysene til E46 bare i nærlysene da? Det er det ihvertfall i E38en min. Litt synd, i og med at det er når fjernlysene er på jeg virkelig har bruk for skikkelig belysning.

Skrevet
Er ikke xenonlysene til E46 bare i nærlysene da? Det er det ihvertfall i E38en min. Litt synd, i og med at det er når fjernlysene er på jeg virkelig har bruk for skikkelig belysning.

Men i fjernlys er det jo på grensa til påbudt å ettermontere Xenon, men du får livsvarig fengsel om du gjør det på nærlysene. Så, go ahead :)

Skrevet
Vi skal kanskje bytte ut firmabiler i jobben min

I dag kjører vi Ford connect, men nå må vi mest sannsynligvis bytte til pickuper.

Evnt så vil vi fortsette med "pizzabiler" men da må vi ha 1-2 pickuper blant bilene våres.

Vi ønsker jo selvfølgelig å finne den bilen der man får mest for pengene. Det er også viktig at de er noe ålreit å kjøre da vi kjører gjerne turer på 5-6 timer relativt ofte.

Hva vil dere anbefale? Sjefen lurer på Fiat strada, men jeg er redd det blir for billig og lite kjørekomfort til lange turer.

Alternativet er jo å ha en del slike og 1-2 biler vi kan bruke til langkjøring.

Jeg har kjørt Isuzu picup med 3.0 Turbodiesel og automat relativt langt! Synes den var god å kjøre, gikk bra, generelt en behagelig bil! På grunn av bladfæring bak(regner nesten med at det er det på de fleste pickuper) føltes den litt lastebilaktig(stumpete) over broskjøter på motorvei i høy fart. Bruker faktisk ikke mye diesel for å være en ganske stor bil!

Har leid en slik en del ganger tur-retur Oslo/Kristiansand. Alle turene med bilhenger(med bil) og fullastet bil. Greit forbruk, god komfort, sterk og sprek nok med automat. Anbefales :)

Edit:

Navara 3.0 v6 er en minst like god bil om ikke bedre! Litt mere komfort, penere og bedre oversiktlig interiør samt en sterkere motor på 230hk og 560nm.

Skal bytte ut vår 2.5 R4 mot denne ila året, knallbil :)

Skrevet

Får orignale bi-xenon lykter til E46 også ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...