Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, la meg tidlig igår så da våkna jeg halv 5 idag.. :P

Var oppe i 5 - halv 6 tiden idag. lille gutt ville ikke sove mer, så da var det bare å sprette opp av senga ;)

Skrevet
Ene kollegaen tok idag ut pappaperm og ferie samtidig...that fucker..10uker pappaperm og 5uker ferie... i dont like it...

Skal gjøre det samme snart jeg å :) blir Deilig !

Skrevet

Hva ville dere betalt en kar privat for å hjelpe til med å løfte ned bakstilling, og sveise M3 travers forsterkninger på e36? :)

Stor jobb? Ca timer på å få ned bakstilling, sveise og skru sammen igjen? Ting å være obs på? Enklest å sette en bukk under å legge bakstillinga på, slik at man slipper å ta det helt av med tanke på bremser osv?

Skrevet

Haha, å være på jobb er SÅ ferie i forhold til å være hjemme med unger.

Fantastisk deilig å begynne å jobbe igjen etter permisjonen.

Skrevet

hahahaha dårlig erfaring? :P Han ene kollegaen skal gå hjemme 9mnd som hjemmepappa mens kona er på jobb (hun driver frisørsalong) DET kommer til å bli morro...haha

Skrevet
530??
Blir det hai på deg altså? 8)

BMW 635ia 1986 modell

Hehehe :mrgreen: Sorry å måtte skuffe dere gutter. En BMW med Skinn, Rekkesekser og Automat kan være alt fra 2012 F10 535Ia til en nedkjørt 1983 E28 520Ia :wink: F10 blir det når jeg føler E90en er moden for utskiftning noe jeg føler den ikke er ennå, og E24 blir det så straks jeg er ferdig med husbygging og ting får roa seg. Men akkurat nå så fikk vi behov for en nummer to bil, en bil som skulle være solid, driftsikker, i god stand og god å kjøre pga jeg skal bruke den litt til nabobyene i jobbsammenheng. Meningen er også at en nummer to bil skal "avlaste" E90en litt fra all den forbanna småkjøringa som sliter så på nyere dieselbiler. Men siden jeg ikke er noen rik mann akkurat nå så måtte vi improvisere litt, men det er utrolig hva man kan få for en neve fjelldollars bare man leter litt :) Så da falt valget på en pent holdt E34 520IA fra 1994, med skinn, Automat, el vinduer, avtagbart hengerfeste, Fjernstyrt sentral-lås, Alarm, to sona klima, sportsratt og 2 airbager :shock:

Bildene av "vidunderet" under her er tatt på morgenkvisten i dag med mobilkamera og med dugg på bilen

6zl6e3e66caxgk4osizi.jpg

8oqigme143k8z6awl4u1.jpg

ldg3ge3cukdu0udsc2dx.jpg

Skrevet
hahahaha dårlig erfaring? :P Han ene kollegaen skal gå hjemme 9mnd som hjemmepappa mens kona er på jobb (hun driver frisørsalong) DET kommer til å bli morro...haha

HAHAHAH OFFFF

Men Wicky... BARE vent , diin tur er nok ikke så langt unna :):):wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...