Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Back in Black er uten tvil det aller beste AC/DC albumet totalt sett. En tribute til den avdøde karismatiske forsangeren Bon Scott. Når det gjelder AC/DC startet jeg med nettopp albumet Back in Black og beveget meg først fremover i historien for senere å bevege meg bakover. Favoritten er helt klart denne låten...

http://www.youtube.com/watch?v=BYBwa-Rzrgc

110% enig :) Etter 1980 så ble det bare dårligere og dårligere for hvert album dessverre...

Min favorittilåt: http://www.youtube.com/watch?v=BYBwa-Rzrgc :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens musikk er kun datalaget...eller bieberødelagt...

Sampling er ok til sitt bruk, men ikke hele tiden og ikke som en erstatning for skikkelige instrumenter eller intelligent bruk av elektroniske lydtablåer. Jeg tror helt klart at nordafrikansk, afrikansk og ikke minst moderne indisk musikk vil prege populærmusikken i årene som kommer. Spesielt raï musikken fra Marokko/Algerie tror jeg kan mikses med det aller meste av vestlige lydbilder. Frodig... er vel et passende uttrykk for denne videoen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Blinka i fotoboks og greier, flott! Hadde rundt 100 km/t i 80 eller 90 sona i Bamble i Telemark :evil:

Åssen lys var det, rødt eller hvitt? Hvilken vei var det? Grunnet til at jeg spør, er fordi på denne strekningen så er det gjennomsnittsmåling. Da blinker det alltid når du kjører "inn" i strekningen for gjennomsnittsmåling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye av dagens "musikk" er skrot som ikke er verdig mine øreganger!

Siden jeg er begeistret for skikkelige musikere som faktisk vet hvordan man spiller på et instrument, og som skriver skikkelige tekster, så har jeg de siste årene fått ørene opp for country. De mest bluegrass og viljeharry greiene (referer da til et utrykk fra Are Kalvø sin bok "Harry") er ikke nødvendigvis etter min smak, men det er utrolig mye bra. Sitter å venter på at det forhåndsbestilte nye albumet til Brad Paisley skal dumpe ned i postkassa, "This is country music".

Ellers så er AC/DC et band som er representert i cd-samlinga mi med et par plater. Men om jeg skal trekke opp to band som virkelig står sterkt så er det Pink Floyd og Dire Straits. Shine on you crazy diamond og brothers in arms.. trenger jeg si mer? learning to fly og private investigation! mer? comfortably numb og sultans of swing!

Akkurat nå så mimrer jeg litt med nirvana :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...