Erebus Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Wicky på scooter? Tenk på håret da! er lissom det da..."hjelm-frisyre" er ikke helt greia mi... men med tanke på at jeg bor midt i byen og det er kø til og fra jobb så går det utrolig mye raskere med scooter...samt kan parkere overalt... Asprilla 125 kubikk?
wicky124 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 trenger jo ikke 125 kubikk når man kjører grenseveien-gladengveien-sarsgate-mandallsgate... på vei til jobb er det oppoverbakke med sykkel/bussfelt...på vei hjem er det nedoverbakke... holder i massevis med trimma 50 kubikk
wicky124 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Da tar du med deg voks på jobb, og fikser håret der Har selv gjort det når jeg har kjørt mc på jobb. hmm..nå er det bare rare gamle stygge folk her på jobb utenom meg...så kan vel overleve noen dager uten hårvoks
VegarVS Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Noekult:Skoda Octavia da? En bil med generelt lite verditap og ganske mye for pengene. Ikke det samme som Audi, BMW osv men hvis han føler seg fornøyd med en Prius, Honda e.l blir han nok ikke skuffet over en Octavia heller.... skal ikke kimse av Honda altså.. jeg kjørte forrige modell Civic på en 3 timer lang kjøretur til rauland i helja. 1.8 bensin. var overraskende god å kjøre, satt godt på veien, og med litt turtall var den veldig morsom men den nye Civic er enda bedre og kjøre
Erebus Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Jau, men japansk er litt kjedelig For 300.000 kan man få endel artige biler.. Skulle jeg brukt det, hadde jeg nok kjøpt meg en 2010 modell 520d med 10.000 KM på tellern, fra tyskland.. Elsker E60
noekult Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Fine forslag om bil. Vi bor rett ved Ensjø, med mange titalls forhandlere, og får prøvekjøre diverse forslag etterhvert Wicky: 50cc er gøy. Hadde Monkeybike hele 2008, jææævlig moro! Kosta bare 7000 helt ny, men gikk bare i 45... Men det finnes mye trim, en bekjent fikk sin opp i 90... Ulempene er jo at den er skummel i regn (trikkeskinn + at bilister ikke ser deg)...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hvor stor er monkeybike? Er igrunn ute etter en "komfortabel" stor scooter..typ vespa... Blir ikke å kjøre den i mørket/regn anyway da den kun skal brukes til og fra jobben...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 http://www.abcnyheter.no/tv/video/2012/ ... autoplay=1 tøff bilferie...
noekult Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hvor stor er monkeybike? Er igrunn ute etter en "komfortabel" stor scooter..typ vespa... Blir ikke å kjøre den i mørket/regn anyway da den kun skal brukes til og fra jobben... Den er liten. Hmm, nei en Vespa er sikkert bedre valg for daglig pendling.
flobben Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hvor stor er monkeybike? Er igrunn ute etter en "komfortabel" stor scooter..typ vespa... Blir ikke å kjøre den i mørket/regn anyway da den kun skal brukes til og fra jobben... Den er liten. Hmm, nei en Vespa er sikkert bedre valg for daglig pendling. en rosa Vespa, med litt bling felger tror jeg hadde kledd Wicky
wicky124 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 haha føler meg trakkasert.. haha nei en rosa vespa som jeg kan skrive "Linda sin" på...da sier jeg bare "hey kona stjal bilen så jeg låner scootern hennes idag..." itilfelle jeg møter noen bekjente...
Marius2002 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Jeg hadde en Gilera DNA, det var en fin moped med automatgir. Komfortabel og tøff. Honda SFX er også et godt valg til scooter, ser bort fra at den er stygg, så er det lite problemer med de og de er helt kurant til pendling.
-Roger- Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Noekult:Skoda Octavia da? En bil med generelt lite verditap og ganske mye for pengene. Ikke det samme som Audi, BMW osv men hvis han føler seg fornøyd med en Prius, Honda e.l blir han nok ikke skuffet over en Octavia heller.... skal ikke kimse av Honda altså.. jeg kjørte forrige modell Civic på en 3 timer lang kjøretur til rauland i helja. 1.8 bensin. var overraskende god å kjøre, satt godt på veien, og med litt turtall var den veldig morsom men den nye Civic er enda bedre og kjøre Gjør ikke det heller, men tror ikke Honda er noe overlegen i forhold til andre gjennomsnittsmerker som Skoda, Vw, Toyota, Opel, Ford osv..
hermanoo90 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 I morgen tidlig tar turen til Schladming, Østerrike ski resort! Vant en konkurranse på jobben! Noen som har vært her før?
Robkill Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 I morgen tidlig tar turen til Schladming, Østerrike ski resort! Vant en konkurranse på jobben! Noen som har vært her før? Jobber med Sigurd du altså?
Anbefalte innlegg