Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm! Kunne orginale E34 M5 felger passet fint på E34en, eller skulle jeg beholdt de orginale BBS krysseike felgene :?

E90en skal i allfall få 19" Zito ZL 111 8) Bare å håpe på skattepenger nå :wink:

Skrevet

Jeg syns E34 M5 felgene er de fineste felgene man får på E34. Om det er turbin eller kastestjerner spiller liten rolle, begge deler er uberfete :mrgreen:

Driver å ser etter turbindeksler til mine, da jeg har kastestjerner :P Kjekt å ha begge deler :D

Skrevet
Jokkke: har du slagskrutrekker og/eller gassbrenner/varmepistol til låns?

Har varmepistol, men den er så å si ødelagt.. Sorry :(

Kanskje Joher har?

Skrevet
Jeg syns E34 M5 felgene er de fineste felgene man får på E34. Om det er turbin eller kastestjerner spiller liten rolle, begge deler er uberfete :mrgreen:

Driver å ser etter turbindeksler til mine, da jeg har kastestjerner :P Kjekt å ha begge deler :D

Var de kaststjerne felgene jeg i så fall ville hatt :) men jeg finner dem ikke noe sted, alternativet er jo å prøve å finne noe brukt da :)

Skrevet

Bare til info... Kastestjerne og Turbin er akkurat samme felgen, bare med to forskjellige deksler/kapsler :wink:

Er veldig glad i Style 37 jeg da :wink:

nzg4n9nyqy7d9v1ma2rb.jpg

Skrevet

Gjør som meg..kjøp nye Yokohama Advan Sport 265/30-22 nye fra butikken siden ingen andre billigmerker selger den dimmen.... 7995kr pr stk ink mva utsalgspris... haha psyko!!

Skrevet

Huff, driver å overhaler fjæringa bak på bruksmerca, viser seg at ene støtdempern bak bare er å kaste.. Har hatt klunking i den lenge.. Ingen som har en slik demper liggende med tight kule i bunn?

Skrevet

Møtte purken i natt! :P Var jævla skummelt, kjørte inn et sted der det var sperra for natta. Så ikke skiltet pga sving fra venstre rett før skiltet. Endte med alkotest og en advarsel :P

Skrevet

Var de kaststjerne felgene jeg i så fall ville hatt :) men jeg finner dem ikke noe sted, alternativet er jo å prøve å finne noe brukt da :)

Finnes nok bare brukt du. Jeg var heldig og kjøpte noen fra en på jobben :lol: Han visste IKKE hva de var verdt, så fikk de for 5k ^^ Med dekk(ganske slitt tho) Det er også 8x17 forann og 9x17 bak :D

PS: Ligger noen til salgs uten deksler til 3k her. Mener det er M3Yngve som selger!

Bare til info... Kastestjerne og Turbin er akkurat samme felgen, bare med to forskjellige deksler/kapsler :wink:

Jepp, nett det jeg sa litt over her :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...