Marius2002 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Byggekvaliteten på W124 er også overlegen E34. Er bare å se på tilstanden på begge typer biler den dag i dag. Selv mishandlede W124`er ser ganske respektable ut, mens en E34 uten kjærlighet blir rimelig langøra etter en stund.. Jeg vil nå si at de fleste eldre biler ser langøra ut om de ikke får "kjærlighet". Som jeg nevnte også med 20 år nyere bil, det vil jo også si 20 år forskning med prøving og feiling for å få alt bedre enn det var.
Erebus Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Du tar dog ikke hensyn til i hvilken grad økonomene har fått friere spillerom mht. utviklingen av nye modeller. Biler før i tiden ble i større grad bygget til en standard, nå til dags blir de bygget til en kostnad. Dette gjør at biler i dag er mer tilpasset den tilhørende fabrikksgarantien og ikke i det langsiktige perspektivet man bygget etter før i tiden.. Det er ingen god butikk å la bilene vare for alltid...
Erebus Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Byggekvaliteten på W124 er også overlegen E34. Er bare å se på tilstanden på begge typer biler den dag i dag. Selv mishandlede W124`er ser ganske respektable ut, mens en E34 uten kjærlighet blir rimelig langøra etter en stund.. Jeg vil nå si at de fleste eldre biler ser langøra ut om de ikke får "kjærlighet". Selvfølgelig.. men hva tror du ser best ut. En 1994 mondeo, eller en 220 TE?
Fredrik Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Byggekvaliteten på W124 er også overlegen E34. Er bare å se på tilstanden på begge typer biler den dag i dag. Selv mishandlede W124`er ser ganske respektable ut, mens en E34 uten kjærlighet blir rimelig langøra etter en stund.. Overgår ikke byggekvaliteten på W124 med facelift det aller meste da? Kanskje med et lite unntak av Gälendewagen 460 og Land Cruiser 100 Series.
Robkill Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg høyner med denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31784199 Sorry men.....sjakk matt ]http://images.bimmers.no/files/g6ywx19dtlxhnxhl3imd.jpg W124 slår aldri E34 på Stil, klasse og tidløshet! En er E34 er en bil som eldes med stil, så lenge den holdes langt unna angle eyes og idiotisk "UFO" styling Sikker på det? Dette er dog helt klart smak og behag, jeg ser på 124 som en mye mer stilfull og elegant bil enn hva e34 er! Jeg komme aldri til å like en e34 like godt som en 124, når det er sagt har e34 har sine ankepunkter den også Jeg trives veldig godt i min 535i, men godhetsfølelsen en w124 gir klarer dessverre ikke e34'ene å gi meg
Fredrik Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Du tar dog ikke hensyn til i hvilken grad økonomene har fått friere spillerom mht. utviklingen av nye modeller.Biler før i tiden ble i større grad bygget til en standard, nå til dags blir de bygget til en kostnad. Dette gjør at biler i dag er mer tilpasset den tilhørende fabrikksgarantien og ikke i det langsiktige perspektivet man bygget etter før i tiden.. Dette er så sant som det kan sies når det gjelder de tyske kvalitetsbilmerkene iallefall. Skiftet kom på begynnelsen av 90-tallet da verdensøkonomien gikk over i en annen fase bl.a pga. kommunismens fall.
Marius2002 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Byggekvaliteten på W124 er også overlegen E34. Er bare å se på tilstanden på begge typer biler den dag i dag. Selv mishandlede W124`er ser ganske respektable ut, mens en E34 uten kjærlighet blir rimelig langøra etter en stund.. Jeg vil nå si at de fleste eldre biler ser langøra ut om de ikke får "kjærlighet". Selvfølgelig.. men hva tror du ser best ut. En 1994 mondeo, eller en 220 TE? 220 TE.. Selvfølgelig Jeg tror du skjønner hvor jeg ville!
rublings Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg høyner med denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31784199 Sorry men.....sjakk matt W124 slår aldri E34 på Stil, klasse og tidløshet! En E34 er en bil som eldes med stil, så lenge den holdes langt unna angle eyes og idiotisk "UFO" styling Hvis man skal blande inn firmaer som ikke er "inhouse" så kan man jo feks finne en Brabus w124:
Erebus Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 E34 er fine biler, men designmessig er de helt utdaterte. Mercedes har alltid hatt tidløse design som står seg SVÆRT godt, og 124 i forskjellige utgaver er ingen unntak. Det er en grunn til at E36 cabrioleter blir vraket hvert femte sekund i hele europa, mens 124-cabben er verdt 20.000 euro og oppover på kontinentet selv med "minstemann" under panseret. Begge har seteplass for 4...
Marius2002 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Det er en grunn til at E36 cabrioleter blir vraket hvert femte sekund i hele europa Som i at folk kræsjer de eller at de er utkjørt?
Lars89 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 HAHAHA!!! Epic fail! http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10079571 Er eks-gardist så har lov å mobbe
Erebus Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Det er en grunn til at E36 cabrioleter blir vraket hvert femte sekund i hele europa Som i at folk kræsjer de eller at de er utkjørt? Råtner.
Markus E30 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Da må det være bilen du liker bedre Det er praktisk talt umulig at en 20 år gammel bil har bedre kasse enn noen av markedets ledende bilmerker.. Kassa trenger nødvendig vis ikke være bedre, ikke det jeg sier, men giringa er smuud og er mye bedre feeling når den girer enn de nye kassene Kan være fordi at vi har gjerrige små diesel motorer på bila
Fredrik Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Hvis man skal blande inn firmaer som ikke er "inhouse" så kan man jo feks finne en Brabus w124: http://mitglied.multimania.de/SNast/W12 ... BUS_01.JPG Hvis noen her inne går til anskaffelse av en W124 Brabus med V12 motoren på 7,3 liter har de min dypeste respekt. Kanskje ikke så mye pga. effekten og fartsressursene, men hele konseptet er bare utrolig kult. Gad vite hvordan de har fått plass til motoren... selv med V8 motoren er det rimelig fullt i motorrommet...
Anbefalte innlegg