flonoen Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Hvor alvorlig bør man ta innkjøring av bromsskivor, står 320km uten kraftig nødnedbremsing i manualen til nye skivene mine. Det var jo litt drøy spør du meg. Og er det noe anbefalt prosedyre for innkjøring? Tok noen forsiktige nedbremsinger i går fra 80-20 ca, uten mye trykk på pedalen.
Fredrik Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Erebus: Legg gjerne merke til personvern reglene her på forumet. Skal du snakke til meg, bruk mitt nick, Wicky. Hvorfor denne plutselige interessen for personvernet? Det var ikke viktig for deg for kort tid siden... da brettet du til og med ut etternavnet til folk her inne. Hykleri kalles slikt normalt...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Regler gjelder for alle, og du trenger ikke å bry deg eller blande deg inn. Skal jeg få påpek om å ikke bruke folks navn, så skal faen ikke andre få lov til å bruke noe annet enn nicket mitt heller. Så shut tha faaaakk app
Marius2002 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Nye Mercedes Benz SL 65 AMG er megagrom! http://seriouswheels.com/cars/2013/top- ... 65-AMG.htm
Fredrik Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Regler gjelder for alle, og du trenger ikke å bry deg eller blande deg inn. Skal jeg få påpek om å ikke bruke folks navn, så skal faen ikke andre få lov til å bruke noe annet enn nicket mitt heller.Så shut tha faaaakk app Selvfølgelig gjelder reglene for alle... også deg. Spørsmålet er hvorfor dette plutselig har blitt viktig for deg når det helt tydelig ikke var det for kort tid siden? Hykleri. Marius2002: Nydelig... er det virkelig noen som stadig tviler på at Mercedes-Benz er back in business?...
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Erebus: Legg gjerne merke til personvern reglene her på forumet. Skal du snakke til meg, bruk mitt nick, Wicky. Hvorfor denne plutselige interessen for personvernet? Det var ikke viktig for deg for kort tid siden... da brettet du til og med ut etternavnet til folk her inne Hehe, jeg la merke til det samme Fredrik
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 er det virkelig noen som stadig tviler på at Mercedes-Benz er back in business?... Ja jeg! Ikke misforstå, nye SLen er en fantastisk lekker bil som kommer garantert til å slå like godt ann som forrige modell. SL 350 er også utstyrt med en ny 3,5 liters V6er som bruker 0,6 l per mil på blandet og slipper ut 159 g co2. Men nye 6-serie er ikke helt feil den heller altså, akkurat her har ikke Audi noen egnet konkurrent
wicky124 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 fredrik90..du er litt sånn som volvo 240 fansen... Tror ikke at noen andre produsenter lager bra biler i det hele tatt...
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Skjønner du det Astr? Du er virkelig stokk dum du! Hva gjorde du nettopp nå? fredrik90..du er litt sånn som volvo 240 fansen... Tror ikke at noen andre produsenter lager bra biler i det hele tatt... Lager ikke BMW gode biler?
wicky124 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Skjønner du det Astr? Du er virkelig stokk dum du! Hva gjorde du nettopp nå? fredrik90..du er litt sånn som volvo 240 fansen... Tror ikke at noen andre produsenter lager bra biler i det hele tatt... Lager ikke BMW gode biler? Stokkdum kan du værra sjææl! skada menneske! Jeg gjorde akkurat det Erebus gjør, uten at han får no påpek av noen! Og jo, BMW lager veldig mange gode biler, men du må forstå at veldig mange andre produsenter også gjør nettop det samme!
Marius2002 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Den nye 6-serien møtte jeg i trafikken igår faktisk. Det var virkelig en flott bil Jeg vet ikke om Audi har en direkte konkurrent eller ikke, men er ikke A5 coupe en konkurrent mot 6-serie coupe? Eventuelt TT RS mot SL AMG-en?
Anbefalte innlegg