fish Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 da er jeg klar for roadtrip imorgen. skal til skien og hente motor til e36'n:) Skal vi ta en kopp kaffe? Jeg er med.
Fredrik Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Teksten er tåpelig, men du verden som Madrugada var et live band. Jeg skulle gjerne ha vært på denne konserten. Sivert Høyem spiller forøvrig på Roskilde i sommer...
fish Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 @Fredrik. Hør på dette albumet. Jo mere du hører på det, jo bedre blir det. For meg så står dette albumet inn på min topp 10.http://open.spotify.com/album/5mJYFwj51OpBqRSxZCBLTT Party all right... og litt i den samme gaten som tidlig John Mellencamp og Tom Petty & Heartbreakers. Litt "easy listening", men absolutt i den bedre enden. Jeg får umiddelbart litt Robbie Robbertson vibber (les: The Band)... og det er i min forstand positivt på den aller beste måten... Den var jo genialt bra.. Må ha litt sånt i bilen.. Da jeg kjøpte albumet i -91 dro jeg på en liten road-trip i n-norge. For meg i dag så er det "kjøremusikk". Life Is A Highway (tittelsporet) er på animasjonsfilmen fra Pixar, Cars eller Biler som vi er kjent med her på berget.
fish Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Savner brukeren Wacman, jeg. Der sier du noe.. Han har ikke postet noe siden; Man Okt 17, 2011 18:06 Edit; sist innlogget; Ons Feb 15, 2012 16:24
Fredrik 90 Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Savner brukeren Wacman, jeg. Ja han forsvannt helt plutselig, er flere andre også som jeg savner.
Kvasi Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Teksten er tåpelig, men du verden som Madrugada var et live band. Jeg skulle gjerne ha vært på denne konserten. Sivert Høyem spiller forøvrig på Roskilde i sommer... Hører aldri på teksten hvis musikken er god, da ser jeg på vokalisten som et instrument. Er den rævva derimot er det vanskelig ikke legge merke til den..
fish Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Savner brukeren Wacman, jeg. Han hadde det kanskje ikke noe kult på forumet lengere...
noekult Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Savner brukeren Wacman, jeg. Der sier du noe.. Han har ikke postet noe siden; Man Okt 17, 2011 18:06 Edit; sist innlogget; Ons Feb 15, 2012 16:24 Han var alltid veldig hyggelig. Kunne tenkt meg å hilst på han. Sykt at jeg endte opp med å ha lik bil...
Kvasi Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Unntaket som bekrefter regelen, eller no sånt.. Tidenes cruisepåsommerenlåt uansett og jeg er klar:
Fredrik 90 Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Han var alltid veldig hyggelig. Kunne tenkt meg å hilst på han. Sykt at jeg endte opp med å ha lik bil... Enig der! Hadde egentelig vært kult å hatt sånn Tulletråden treff for alle oss som er faste her, gøyalt å hilst på hverandre liksom Er jo mange som har hilst på hverandre sikkert men jeg har ikke hilst på noen jeg, er kun BMW LÆRLING som jeg kjenner....
Fredrik Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Savner brukeren Wacman, jeg. Ja han forsvannt helt plutselig, er flere andre også som jeg savner. Akkurat den... er litt vanskelig etter noen år her inne. Jeg savner ganske mange etterhvert, men slik er det. Det går opp og ned her inne. På den annen side liker jeg entusiasmen nye og skikkelig gamle forumtravere oppviser. Det er helt klart et sammentreff der. Er man skikkelig interessert i BMW går det ikke så lett over...
noekult Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Han var alltid veldig hyggelig. Kunne tenkt meg å hilst på han. Sykt at jeg endte opp med å ha lik bil... Enig der! Hadde egentelig vært kult å hatt sånn Tulletråden treff for alle oss som er faste her, gøyalt å hilst på hverandre liksom Er jo mange som har hilst på hverandre sikkert men jeg har ikke hilst på noen jeg, er kun BMW LÆRLING som jeg kjenner.... Sett turen mot Valle Hovin på vårtreff for BMWCCN Øst. Se bmwccn.no for når! Veldig mange som pleier å treffes.
knut_olestad Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Siden man er inne på stor musikk, her er Frank Zappas biografi i pdf-format: http://www.katarsis-net.com.ar/download ... a-book.pdf Glimrende lesestoff med mye morsomme historier
Anbefalte innlegg