Julianv Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Ja, det kriblet godt i magen etterpå. Ikke så gøy å sette seg inn i E34 når turen var over.Ser at 318 og 320d er omtrent like raske til 100, med en liten fordel til dieselen. Jeg personlig hadde forventet betydelig med lyd fra dieselmotoren enn det som var tilfellet, så jeg ble veldig overrasket. Det beste er selvfølgelig sekser under panseret, og jeg syns facelift-fronten er penest. Slenger man på M-pakke og sportseter så er vel bilen komplett Dette er vel det nærmeste jeg kommer når det gjelder perfekt utgave på finn.no. Den mangler 6eren men har alt det andre. Klarer å tyde frem noen sportseter på bildene også http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33890857 Absolutt Herlig bil å kjøre i sommerværet her i bergen idag Skikkelig cruise-vogn!! Nå vil jeg også ha cab Har egentlig aldri helt hatt den altfor store interessen for cab, men nå er jeg 100% overbevist Og det at folk kaller det frisørbiler bryr meg midt i brunøyet Utrolig herlig! Og den 2liters dieselen overrasket godt mtp lyd og drag. Hadde ikke hatt noe problem med å eie den for å si det slik. Men såklart er en 6er ønsket mest, men greit kompromiss mtp hvor mye mer bil man får for pengene
Kennethe34 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Noen som har sett denne her? En av de beste tekstingene av dette klippet
Fredrik 90 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Ett spørsmål hvis du leser BMWLÆRLING? Er det noen på Bavaria hos dere som har god greie på E34 elektronikk? (F eks kjørecomputere som stadig ikke vil virke )
FredrikE24 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Gikk du fra klokke(med visere) til stor komputer eller fra liten komputer til stor?
Fredrik 90 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Gikk du fra klokke(med visere) til stor komputer eller fra liten komputer til stor? Hadde fra før liten, altså med klokke, dato og tempratur
ingard Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Er på hyttetur og bruker mobilen som wlan kobling. Vet noen av dere om makspris 10,- per dag gjelder også for all in 1 abonnementer fra Djuice? Synes jeg hadde så god fart nå og redd jeg må betale masse :/ Fikk mld om at mine 500mb var brukt opp i går. Er jo bare noen timer med spotify det.
RS-Heggem Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Ja, det kriblet godt i magen etterpå. Ikke så gøy å sette seg inn i E34 når turen var over.Ser at 318 og 320d er omtrent like raske til 100, med en liten fordel til dieselen. Jeg personlig hadde forventet betydelig med lyd fra dieselmotoren enn det som var tilfellet, så jeg ble veldig overrasket. Det beste er selvfølgelig sekser under panseret, og jeg syns facelift-fronten er penest. Slenger man på M-pakke og sportseter så er vel bilen komplett Dette er vel det nærmeste jeg kommer når det gjelder perfekt utgave på finn.no. Den mangler 6eren men har alt det andre. Klarer å tyde frem noen sportseter på bildene også http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33890857 Absolutt Herlig bil å kjøre i sommerværet her i bergen idag Skikkelig cruise-vogn!! Nå vil jeg også ha cab Har egentlig aldri helt hatt den altfor store interessen for cab, men nå er jeg 100% overbevist Og det at folk kaller det frisørbiler bryr meg midt i brunøyet Utrolig herlig! Og den 2liters dieselen overrasket godt mtp lyd og drag. Hadde ikke hatt noe problem med å eie den for å si det slik. Men såklart er en 6er ønsket mest, men greit kompromiss mtp hvor mye mer bil man får for pengene http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=30859160 Hva med denne?
-Roger- Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Siden man er inne på stor musikk, her er Frank Zappas biografi i pdf-format:http://www.katarsis-net.com.ar/download ... a-book.pdf Glimrende lesestoff med mye morsomme historier Her er skrytebilde fra en konsert jeg var på med "Zappa plays Zappa" i Edinburgh. Det er sønnen til Frank Zappa som er i midten. Og ellers en kul ting å få med seg når vi var der, var dette. Her drikker vi 21 år gammel whisky inne i verdens største Scotch whisky samling.
SofaKingFresh Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Gikk hardt for seg når jeg spilte frisbeegolf idag
Jørgen Lie Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Da var en kveld fylt med 10 jenter og en gutt (meg), over!!! Jabbing og slarv har nådd nye høyder, og med piping i ørene og masse (rare) inntrykk tar jeg kveld :lol:
tonyku Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Sjæl ass. Så mye piss som skvjer barr man er en lifen tur på byen. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
spruddel Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Noen som har sett denne her? En av de beste tekstingene av dette klippet Denne da
Anbefalte innlegg