Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Film av den vogntog/redningsbilulykka:

http://www.helgeland-arbeiderblad.no/ny ... k&ns_fee=0

Har hatt mange timer i den tungbergeren der gitt , det er gamle bilen vår.

Å fy faen... (unnskyld uttrykket)... det var på hengende håret at sjåføren kom seg ut av bergingsbilen... :shock:

Jeg håper selvfølgelig at det går bra med sjåføren av vogntoget.

http://nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.8060458

Saken har havnet i internasjonal media også:

http://www.autoblog.com/2012/04/02/how- ... -mountain/

Skrevet

Prøvd noe nytt i dag, rygga snøscooter ned i fjæra og hekta på båthenger og fikk båten på land. Etpar årstider samtidig på gang her..

Skrevet
Men det er ikke ``Ventus Prime`` dekkene. At de er fra samme produsent, betyr ikke alltid at de også da, er like gode. Men interessant! :) Støy er no herk :P Med mindra man har en nyere godt isolert bil eller en gammal men luksus bil (7`er, S`er, A8`er) osv osv. :)

Dette er et viktig poeng. Skal det være noen mening i å ta dekktesten til følge bør det være de samme dekkene... ellers gambler man helt sikkert. Jeg er også enig i at dekkstøy er noe herk og dessverre så er E46 følsom den veien. Vi bruker bilen som en ren familie/bruksbil og komfort er derfor viktig. Selv med 195/65-15 dekk er dessverre komfort ikke en E46 spesialitet, men man kommer langt med med et originalt understel, 15" felger og de riktige dekkene... :)

Hyundai leverer dette dekket som standard på alle nye biler. Velger derfor å tro at det må være bra kvalitet når et såpass stort merke velger å kjøre det på sine modeller.

Skrevet
Men det er ikke ``Ventus Prime`` dekkene. At de er fra samme produsent, betyr ikke alltid at de også da, er like gode. Men interessant! :) Støy er no herk :P Med mindra man har en nyere godt isolert bil eller en gammal men luksus bil (7`er, S`er, A8`er) osv osv. :)

Dette er et viktig poeng. Skal det være noen mening i å ta dekktesten til følge bør det være de samme dekkene... ellers gambler man helt sikkert. Jeg er også enig i at dekkstøy er noe herk og dessverre så er E46 følsom den veien. Vi bruker bilen som en ren familie/bruksbil og komfort er derfor viktig. Selv med 195/65-15 dekk er dessverre komfort ikke en E46 spesialitet, men man kommer langt med med et originalt understel, 15" felger og de riktige dekkene... :)

Hyundai leverer dette dekket som standard på alle nye biler. Velger derfor å tro at det må være bra kvalitet når et såpass stort merke velger å kjøre det på sine modeller.

Må ikke se deg blind på hva et stort firma velger. Er mye politikk og kostnader og fremtidlige samarbeidsavtaler som inngår i slike avtaler.

Hundai kan ha sagt til alle dekkprodusenter eller noen de har valgt selv f eks, pirelli, continental, bridgestone osv, at dere må gi oss deres beste dekk og til lavest pris, dere som tilbyr oss best og lavest, dere får dekkene deres på alle våre biler.

Så, bedriftsvalg gjenspeiler ikke alltid produktet. Men der bedriften kan levere greie nok dekk, men viktigst; til så lav kostnad for dem som mulig :)

Skrevet
Kjøpte meg ///M solbriller idag 8)

Kom på 866kr med innpris på jobb.

Synes de er kjempestilige + jævla gode å ha på seg!

kqtolr6nlyhfw3vbqk81.jpg

De var fete :)

Hvor kjøper man de? Bmw forhandleren?

Skrevet

God morgen folkens :)

Noen som vet hvor mye nye bilskilt koster? google litt og så de kosta rundt 100 kr stemmer det? fant også ut at det kosta 400 kr hva stemmer?

Skrevet
Mye som er skjedd på sikkerhetsfronten siste 20 åra gitt...

Ja det var med akkurat den videoen der i bakhode, jeg tenkte på det :)

Skrevet
er ikke tillfeldig noen i Akershus området som har no 5x114.3 felger liggende? med eller uten dekk ;) så billig som mulig. skal på banebilen, så strøkne eller ei , er det samme !

Jeg har fra Lexus... 16toms alufelger... Give me a pris and u kan hent dem :)

Skrevet
mads, fyfaen.. men hva skjer med elverum og skikkelig ulykker egentlig? syntes det er ganske regelmessig ulykker jeg! :/

For å si det mildt er det mye idiot rundt her som kjører gris.... Sverter absolutt ingen, men var hverken politiet eller folk som kjørte forbi som drepte denna karen. Syns vel igrunn at han ikke akkurat har holdt 60 idet det bar til skogs....

Skrevet
God morgen folkens :)

Noen som vet hvor mye nye bilskilt koster? google litt og så de kosta rundt 100 kr stemmer det? fant også ut at det kosta 400 kr hva stemmer?

betalte 140 for et sett skilter ifjor :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...