Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og unasett å lenge man holder inne den knappen så slår antispinnsystemet seg aldri av på en Audi, det visste du vel :wink: Derfor jeg aldri skal ha Quattro hvis jeg skal ha firehjulstrekk.

Klarer fint å skru av antispinn på a4'en min.

Det er fordi din er en 2004 modell, og Audi innførte dette tullet med A6 C6 i 2005 :) Kjørte selv en 06 A6 2,4 Quattro en gang på vintern og uansett å lenge man holdt inne den knappen så gikk antispinn aldri helt av. En kompis sin 2004 A6 1,8T Q ligger vi sidelengs med om vintern, ikke noe problem :)

Skrevet

Fikk opp denne på Facebook nå, legg merke til antall "like's" og kommentarer:p

IMAGE_FE90C388-A102-45DF-82D5-C3D7A97A0053.PNG

Mye tåpelige kommentarer der som "det er jo bare BMW jo" "vakkert syn" "hadde vært trist om det var Volvo" osv osv, greit nok at det ikke er den peneste og sjeldneste modellen til BMW, men skulle mye heller sett en 240 eller noe der, tror det hadde vært et penere syn, rent kunstmessig.

Skrevet

Det er fordi din er en 2004 modell, og Audi innførte dette tullet med A6 C6 i 2005 :) Kjørte selv en 06 A6 2,4 Quattro en gang på vintern og uansett å lenge man holdt inne den knappen så gikk antispinn aldri helt av. En kompis sin 2004 A6 1,8T Q ligger vi sidelengs med om vintern, ikke noe problem :)

Jeg står fortsatt på mitt at det går an :) Vi har ligget fint sidelengs med en RS4 Cabriolet nå i vinter, en 2009 modell. Eieren holdt inne knappen i en 5-6 sekunder før den var helt av. Med mindre du har en kilde å oppgi som gjør at jeg må legge meg flat står jeg fortsatt på mitt. :)

Skrevet

Jeg står fortsatt på mitt at det går an :) Vi har ligget fint sidelengs med en RS4 Cabriolet nå i vinter, en 2009 modell. Eieren holdt inne knappen i en 5-6 sekunder før den var helt av. Med mindre du har en kilde å oppgi som gjør at jeg må legge meg flat står jeg fortsatt på mitt. :)

Men det har ikke slått deg at det kan være annerledes på S og RS modellene da i forhold til standard modellene som A4 og A6 :roll:

Jeg føler ikke jeg trenger å bevise noe som helst, jeg blåser i om du ikke vil ta til deg ny informasjon. Jeg vet bare det jeg vet jeg :)

Skrevet

Gjelder ikke dette altså? "You need to punch the ESP once to turn off ASR and then hold it down to turn off ESP. You will not turn off EDL though." Prøvde du begge variantene Fredrik 90?

Skrevet
Fredrik90, så da en ny audi A4 ligge bredt på autoslalom i vinter..

Ja siden han deltok på autoslalom så hadde han vel tatt ut sikringen for annledningen da, er fort gjort det om man vil leke seg litt :)

Skrevet

Men det har ikke slått deg at det kan være annerledes på S og RS modellene da i forhold til standard modellene som A4 og A6 :roll:

Jeg føler ikke jeg trenger å bevise noe som helst, jeg blåser i om du ikke vil ta til deg ny informasjon. Jeg vet bare det jeg vet jeg :)

Jeg er villig til å lære, jeg tar til meg nye stoff hele tiden. Men jeg er ute etter sikre kilder, for meg trenger du ikke bevise noe som helst. Jeg bare liker å lære og vil gjerne vite hva som er fakta og ikke. Selvfølgelig vet jeg at RS og S kan ha annet oppsett, men likevel :)

Audi har ettersom jeg vet alltid på EDL opp til 40km/t, men dette er bare om jeg har skjønt det rett en elektronisk differensialsperre og ikke antispinn ?

Uansett, poenget var i første omgang at en A4 Allroad er en perfekt bil selv om kanskje Outbacken har bedre 4x4 egenskaper. A4 slår nok denne på eksteriør og ikke minst interiør hvor man skal tilbringe tiden. Og dette er en mer universal bil enn den forrige A4en uten Quattro.

Skrevet
552801_10151476225245445_400549125444_23733868_157753030_n.jpg

Lurer på hva i all verden som skjedde her...! I Elverum sentrum, nettopp! :P

Mye rart som skjer "ova there"... her er det jo knapt en nyhet i avisa!

Må ikke glemme bombetrusselen i Hamar i går ;)

Skrevet
552801_10151476225245445_400549125444_23733868_157753030_n.jpg

Lurer på hva i all verden som skjedde her...! I Elverum sentrum, nettopp! :P

Mye rart som skjer "ova there"... her er det jo knapt en nyhet i avisa!

Må ikke glemme bombetrusselen i Hamar i går ;)

haha HVA skjer i ÆLVRUM! :lol: ingen kan kjøre bil lenger jo?

Sikkert 316 som er ute med sin fine veteran, at alle stirrer og snur hodet etter, at dem kræsjer etterpå :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...