Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Malt soverommet i dag! Ble litt mer lilla enn jeg hadde tenkt meg, men jeg kan vel ikke klage da jeg fikk velge farge :wink:

Skrevet
Malt soverommet i dag! Ble litt mer lilla enn jeg hadde tenkt meg, men jeg kan vel ikke klage da jeg fikk velge farge :wink:

Alle 4 veggene? Høres mørkt ut. På soverommet har vi malt 3 vegger i "hvit pepper" og den fjerde veggen er malt i en lillafarge som heter "aubergine".

Skrevet

Alle 4 veggene? Høres mørkt ut. På soverommet har vi malt 3 vegger i "hvit pepper" og den fjerde veggen er malt i en lillafarge som heter "aubergine".

Tror du ikke at 18" som fulgte med bilen er kantkjørt... skal hente de i morgen. Spent kan man si.

Skrevet

Mens jeg ville tvert imot ikke tatt imot den om jeg fikk den :P

Ja der kan du se, godt man er forskjellige. Jeg på min side digger store USA SUVer, er liksom konge på veien i dem :)

Skrevet

Mens jeg ville tvert imot ikke tatt imot den om jeg fikk den :P

Ja der kan du se, godt man er forskjellige. Jeg på min side digger store USA SUVer, er liksom konge på veien i dem :)

Ikkesant, vært kjedelig om alle like det samme. Pleier ikke å "kritisere" andres smak og syntes faktisk div amerikanske greier var tøffe før i tiden, men det har gått over. Og USA SUV er en greie jeg overhodet ikke forstår meg på, kjørt endel forskjellig men jeg syns de blir mer og mer ubrukelig jo større de er..

Skrevet
Tror du ikke at 18" som fulgte med bilen er kantkjørt... skal hente de i morgen. Spent kan man si.

På den nye? En eller alle fire?

Skrevet

På den nye? En eller alle fire?

Nye ja. Hvertfall 2. Men jeg vet ikke hva han la i ordet kantkjørt da. Så får vel se i morgen.

Skrevet

Ble ikke kjempegay den lillaen da! :lol:

Slik var det, og enda gulere enn på bilde...

grdrit.jpg

Slik ble det:

20120403214119.jpg

20120403214728.jpg

Koselig farge! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...