Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja skjønte at du mente 3-serien. Men måtte bare høre med flere om akkurat det med E82. ;)

Selv er jeg fan av F30 sitt interiør. Spesielt når man får de små detaljene hvor fargene faller på plass. Slike ting som at de tar i bruk lakkfargen på innsiden også. På nye E82 LCI får du nå også kantene på mattene i bilen med Le mans blåfagen. Jævla lekkert ;) + den nye F30 sticka for automat. mmm...

Skrevet

F30 automatstikken er lekker ja, sportsstikken vel og merke :) !

Jeg respekterer dine meninger og et veldig flott resonnement angående hvorfor du liker interiøret!

E82 er forresten en av mine favorittbiler i BMW-rekken, har titt og ofte sett en svenskregistrert Le Mans blau 135i ved Pirbadet i Trondheim, jeg er solgt hver gang.. :)

Skrevet
F30 automatstikken er lekker ja, sportsstikken vel og merke :) !

Jeg respekterer dine meninger og et veldig flott resonnement angående hvorfor du liker interiøret!

E82 er forresten en av mine favorittbiler i BMW-rekken, har titt og ofte sett en svenskregistrert Le Mans blau 135i ved Pirbadet i Trondheim, jeg er solgt hver gang.. :)

Ja den er jævla moro å kjøre. Merker at kjørestilen kan fort endres når man setter seg bak rattet... :roll:

Skrevet

Ja den er jævla moro å kjøre. Merker at kjørestilen kan fort endres når man setter seg bak rattet... :roll:

Nettopp kjøpt bilen? :) Bilder? Isåfall gratulerer, og lykke til videre med bilen og bilhold :)

Skrevet

Nettopp kjøpt bilen? :) Bilder? Isåfall gratulerer, og lykke til videre med bilen og bilhold :)

Ja stemmer :) Bilder kommer så fort været tillater det. Har ennå ikke fått på verken felger eller vårvasken. Og takk for det, trenger hvertfall lykke til med salget av E90'n. Spent på hva man kan få for den.

Skrevet

Hvordan er egentlig interessen for gamle bøker her? Min far hadde en eske full av gamle bøker som han vil bli kvitt. Det er helt sikkert opp imot 100 pocketbøker. Det er mest western og krig.

Noen som er interessert?

Edit: Tok ut alle, det er 153 bøker

ujo5x6mnpdwnts7eb8n7.jpg

3kuv120b8y5zyw5glx2b.jpg

ol0z8b5uajtqo1ixdk1h.jpg

3vmvuyky657pgjvhopf5.jpg

n4s3ar29z6szhlo7rm71.jpg

eie2n01mdkoqypt2sxwc.jpg

Skrevet

En såpass stor samling Morgan Kane bøker burde du kunne få noen hundre kroner for hos samlere. Serien blir forøvrig snart gitt ut på nytt i moderne språkdrakt. Det er den nye interessen for erobringen av den amerikanske vesten som gjør at dette er interessant. Det ligger nok ganske mange Morgan Kane bøker på hytter rundt omkring, men ganske sikkert ikke mange samlinger som er så store. Disse bøkene er sammen med bøkene om Jack London en viktig del av min barndom... :)

Skrevet
En såpass stor samling Morgan Kane bøker burde du kunne få noen hundre kroner for hos samlere. Serien blir forøvrig snart gitt ut på nytt i moderne språkdrakt. Det er den nye interessen for erobringen av den amerikanske vesten som gjør at dette er interessant. Det ligger nok ganske mange Morgan Kane bøker på hytter rundt omkring, men ganske sikkert ikke mange samlinger som er så store. Disse bøkene er sammen med bøkene om Jack London en viktig del av min barndom... :)

Vi liker det litt old school 8) Jeg leser ikke bøker, og min far har lest igjennom alle disse utallige ganger. Så vil gjerne selge alt samlet til en overkommelig og lettsolgt pris. Skambud er ikke skam. Men noen hundre var i tankene. Min avdøde oldemor hadde en skattekiste 1,5m lang, 1m høy og 60cm bred fylt opp med tegneserieblader fra 50-tallet til og med 80-tallet. Donald, Billy, Asterix og Obelix, Agent X9(?), TinTin, Aristokratene, pluss en masse masse mer. Disse ble dessverre ettersom jeg har skjønt uten forvarsel kastet(vet ikke 100%), men om interesse kan jeg forhøre meg om disse fortsatt er tilgjengelig. De er da isåfall lokalisert i en kjeller i Nordland.

Edit: Tegneseriene er foreløpig ikke til salgs, de er godt bevart inntil videre. Pocketbøkene er det bare å rope ut på! :)

Skrevet

Oh man, NSFW that shit [-X

Hahaha;

u9forq9mmlbbugpvzjz2.jpg

Pow!!!!

0enghx1xirpz9hg7gial.jpg

Liker man bil er sjansen stor for at man liker slike maskiner også...

bd6qeq1zn4rxu1fljhhd.jpg

Tehe...

frmjchsu3owihi55p8vn.jpg

Må kjøre her...:

as7i8wd8eqzck0lpb4eb.jpg

Ligger i Japan, tror jeg...

4b9fdqw7gjwzzz3kq10c.jpg

Skrevet

Tror det er det det heter ja... Dager jeg kjøper meg en M3 eller en M5 er det rett nordover på roadtrip... :)

Jordfræsar: Redigerte det i det jeg så det med skriften selv! :)

Skrevet
Oh man, NSFW that shit [-X

Må kjøre her...:

as7i8wd8eqzck0lpb4eb.jpg

Atlanterhavsveien? Eller hva den enn nå heter :P

Tzunami og Fræsarn var først ser jeg..

Skrevet

Syns ikke klovnskoa Viper i ny utgave er noe særlig fin heller..:

dodge-viper-srt-xl.jpg

Bare jeg som aldri har hatt sansen for Viper? Liker bare Corvette Z06, 60-talls Dodge Charger, Mosler MT900 og retro Ford GT... Resten av de amerikanske bilene er bare "meh"...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...