awt Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Innvendig har jeg lyst til å skifte ut navi kontrolleren til den nye som kom i 2009 var det vel. Men da må man ha siste software, og det kan koste litt om den må oppgraderes. Det samme kunne jeg tenke meg å gjøre på E90en, få bytte til samme software som LCI. Men jeg vet hverken pris eller hvordan det gjøres Bavaria ordner saken f.eks. Men jo mer utstyr jo lenger tid tar det. 2-3000 om jeg ikke husker helt feil. Er ikke kjent om de kan bare oppdatere navi delen separat fra de andre for å redusere tid og penger. Men det skal jeg finne ut. Nysgjerrig på det selv. Å oppdatere software vil ikke gi ny iDrive. Hele systemet må byttes ut, da det er snakk om en helt annen hardware. Kun GPS-antennen og iDrive-kontrollen kan benyttes fra det gamle systemet, men skal man gjøre dette kan man liksågodt bytte til den nye iDrive-kontrollen også. Det er forøvrig anbefalt å oppdatere bilens software før man gjør dette, men det er ikke nødvendig. Det er heller ikke her kostnaden ligger.
Yngvejos Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Ramlet over denne videoen. Interessant å se forskjellen på oppførselen med standardunderstell, senkefjærer og senkefjærer + krengestag. Tror jeg må seg meg om etter nye krengestag til e91.
Jordfræsar Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Det samme kunne jeg tenke meg å gjøre på E90en, få bytte til samme software som LCI. Men jeg vet hverken pris eller hvordan det gjøres Bavaria ordner saken f.eks. Men jo mer utstyr jo lenger tid tar det. 2-3000 om jeg ikke husker helt feil. Er ikke kjent om de kan bare oppdatere navi delen separat fra de andre for å redusere tid og penger. Men det skal jeg finne ut. Nysgjerrig på det selv. Å oppdatere software vil ikke gi ny iDrive. Hele systemet må byttes ut, da det er snakk om en helt annen hardware. Kun GPS-antennen og iDrive-kontrollen kan benyttes fra det gamle systemet, men skal man gjøre dette kan man liksågodt bytte til den nye iDrive-kontrollen også. Det er forøvrig anbefalt å oppdatere bilens software før man gjør dette, men det er ikke nødvendig. Det er heller ikke her kostnaden ligger. Jeg snakket kun om kontrolleren. Man må ha siste software for at CiC kontrolleren skal fungere optimalt. Slik du nevnte. Men tror Fredrik 90 ikke tok den... koster jo no så jævli å bytte til nye systemet.
awt Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Tja, kommer an på hva du mener med dyrt, men det koster jo noen kroner. Akkurat hva som må til for å kun bytte kontroller har jeg ikke satt meg inn i, men det rimer det du sier.
Jordfræsar Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Nei kun kontrolleren + dekselet for min bil kommer på totalt 1800,- Plug'n play etter software oppdateringen.
fish Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Nei kun kontrolleren + dekselet for min bil kommer på totalt 1800,- Plug'n play etter software oppdateringen. Hæ? Link.
awt Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Jeg ville heller spart opp noen tusenlapper til og byttet hele systemet. Jeg gav 5500,- for skjerm, computer og kontroll.
Jordfræsar Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Nei kun kontrolleren + dekselet for min bil kommer på totalt 1800,- Plug'n play etter software oppdateringen. Hæ? Link. 65829240956 + 51169181071 Så skjønner du sikkert tegninga Låser ikke comfort access bilen automatisk om du glemmer å låse den selv? Awt: ingen dum pris det. Lang tid på montering da?
Yngvejos Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Nei kun kontrolleren + dekselet for min bil kommer på totalt 1800,- Plug'n play etter software oppdateringen. Høres veldig rart ut. Må nok bytte fra ccc til cic modul også.
Jordfræsar Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Nei kun kontrolleren + dekselet for min bil kommer på totalt 1800,- Plug'n play etter software oppdateringen. Høres veldig rart ut. Må nok bytte fra ccc til cic modul også. Den der er tatt ut av sammenheng pga tidligere svar. Jeg ønsker kun å skifte kontroller. Ikke hele systemet awt har svart på det andre...
Zibiri Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Tipper det var litt adrenalin kick når det her kom imot... Flaks di hadde scootere hoho http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10049774
fish Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Nei kun kontrolleren + dekselet for min bil kommer på totalt 1800,- Plug'n play etter software oppdateringen. Hæ? Link. 65829240956 + 51169181071 Så skjønner du sikkert tegninga Låser ikke comfort access bilen automatisk om du glemmer å låse den selv? Awt: ingen dum pris det. Lang tid på montering da? Hallo??? Kl 01.30 på natta med alkohyler i blodet så trenger jeg "plug and play" (link), nå er jeg ubrukelig til delenr...
///FredriK.S Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Gå inn på google translate. Trykk Norsk - Engelsk og skriv inn: menn er menn og menn bør vaske huset Og du får det rette svaret!
Yngvejos Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Nei kun kontrolleren + dekselet for min bil kommer på totalt 1800,- Plug'n play etter software oppdateringen. Høres veldig rart ut. Må nok bytte fra ccc til cic modul også. Den der er tatt ut av sammenheng pga tidligere svar. Jeg ønsker kun å skifte kontroller. Ikke hele systemet awt har svart på det andre... Jeg har ikke fulgt med på tidligere svar. Trodde det handlet om oppgradering fra pre lci til lci i-drive.
Anbefalte innlegg