knut_olestad Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Siden jeg ikke har sett noen andre nevne det. Husker folket at RD1 i formula d kjøres imorgen ? Ser litt på trening nå, frisk kjøring. Hvor ser du det?
kvammis Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 http://formulad.com/live/?feed=metacafe Staks ferdig for idag da.. EDIT: My bad, skal jo være kvalifisering idag også såklart
flonoen Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Akkurat kjørt 6 mil med et lys i checkpanelet jeg ikke visste hva var, men det tyske ordet hørtes skummelt ut. Viste seg å være skiltlys så det kunne jo vært værre Hette det noe sånt som zlussblusshchakldjfsklaabblendight? Fikk det på e34'en for en stund tilbake. Tror jeg er oppe i 6 regelmessige feil i checkpanelet nå.
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Akkurat kjørt 6 mil med et lys i checkpanelet jeg ikke visste hva var, men det tyske ordet hørtes skummelt ut. Viste seg å være skiltlys så det kunne jo vært værre Hette det noe sånt som zlussblusshchakldjfsklaabblendight? Fikk det på e34'en for en stund tilbake. Tror jeg er oppe i 6 regelmessige feil i checkpanelet nå. Er ikke det nærlys da? Jeg ble kvitt en haug med slike "Check panel" feil når jeg byttet LKMen i bilen. Har fortsatt noen sensorer jeg må sjekke.
flonoen Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hva er abblendlicht? Har sikkert en for nærlys ja, for der er det byttet til xenon, sikkert en jallaløsning.
M|Fjeld Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Fikk servert middag idag av husets leieboer som jobber på Michelin restauranten "Oreo" Fysatan så godt
rublings Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hva er abblendlicht? Har sikkert en for nærlys ja, for der er det byttet til xenon, sikkert en jallaløsning. Mener det er nærlys. Fikk en sånn forleden dag.
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hva er abblendlicht? Har sikkert en for nærlys ja, for der er det byttet til xenon, sikkert en jallaløsning. abblendlicht = nærlys. Sikkert xenongreiene som gjør det ja.
Kvasi Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hva er abblendlicht? Har sikkert en for nærlys ja, for der er det byttet til xenon, sikkert en jallaløsning. abblendlicht = nærlys. Sikkert xenongreiene som gjør det ja. husker ikke hva skiltlyset het på tysk, må vel ut å sjekke Sånn, kennzeichenl står det på checkpanelet. Sliten etter scooterkjøring og litt uggen form etter masse øl i går natt så gikk jeg automatisk ut fra at det var noe fatalt
mort Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hva er abblendlicht? Har sikkert en for nærlys ja, for der er det byttet til xenon, sikkert en jallaløsning. abblendlicht = nærlys. Sikkert xenongreiene som gjør det ja. husker ikke hva skiltlyset het på tysk, må vel ut å sjekke kennzeitlichtttttt
knut_olestad Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Norges største Scalextric bilbane 55m. Syns noen kan lage en Scalextricreplica av Nurburgring
Fredrik Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Jada... Toyota har forstått hva BMW ikke har skjønt ennå. Toyota kommer nå med modellen GT 86 som er en fortsettelse på deres populære Celica/Supra GT konsept fra 80-tallet. Hør bare... kun 1100 Kg, bakhjulstrekk, en selvpustende boxerfirer på 1998 cm3 som yter 200 HK ved 7000 rpm og 205 Nm ved 6600 rpm (et samarbeide med Subaru). 0-100 Km/t går løs på godt under 7 sekunder og topphastigheten er i området rundt 230 Km/t...
flonoen Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Gleder meg til den blir tilgjengelig for prøvekjøring!
Fredrik 90 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Si meg, er han godeste Erebus utvist herifra eller?
Anbefalte innlegg