Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Siden jeg ikke har sett noen andre nevne det.

Husker folket at RD1 i formula d kjøres imorgen ?

Ser litt på trening nå, frisk kjøring. :mrgreen:

Hvor ser du det?

Skrevet
Akkurat kjørt 6 mil med et lys i checkpanelet jeg ikke visste hva var, men det tyske ordet hørtes skummelt ut.

Viste seg å være skiltlys så det kunne jo vært værre :)

Hette det noe sånt som zlussblusshchakldjfsklaabblendight? Fikk det på e34'en for en stund tilbake. Tror jeg er oppe i 6 regelmessige feil i checkpanelet nå.

Skrevet
Akkurat kjørt 6 mil med et lys i checkpanelet jeg ikke visste hva var, men det tyske ordet hørtes skummelt ut.

Viste seg å være skiltlys så det kunne jo vært værre :)

Hette det noe sånt som zlussblusshchakldjfsklaabblendight? Fikk det på e34'en for en stund tilbake. Tror jeg er oppe i 6 regelmessige feil i checkpanelet nå.

Er ikke det nærlys da? ;)

Jeg ble kvitt en haug med slike "Check panel" feil når jeg byttet LKMen i bilen. Har fortsatt noen sensorer jeg må sjekke. :-k

Skrevet

536136_10150773853546357_532211356_11985480_1622783970_n.jpg

Fikk servert middag idag av husets leieboer ;) som jobber på Michelin restauranten "Oreo" :D Fysatan så godt =P~

Skrevet
Hva er abblendlicht? Har sikkert en for nærlys ja, for der er det byttet til xenon, sikkert en jallaløsning.

Mener det er nærlys. Fikk en sånn forleden dag.

Skrevet
Hva er abblendlicht? Har sikkert en for nærlys ja, for der er det byttet til xenon, sikkert en jallaløsning.

abblendlicht = nærlys. Sikkert xenongreiene som gjør det ja.

Skrevet

husker ikke hva skiltlyset het på tysk, må vel ut å sjekke :P

Sånn, kennzeichenl står det på checkpanelet. Sliten etter scooterkjøring og litt uggen form etter masse øl i går natt så gikk jeg automatisk ut fra at det var noe fatalt :)

Skrevet

husker ikke hva skiltlyset het på tysk, må vel ut å sjekke :P

kennzeitlichtttttt

Skrevet

Jada... Toyota har forstått hva BMW ikke har skjønt ennå. Toyota kommer nå med modellen GT 86 som er en fortsettelse på deres populære Celica/Supra GT konsept fra 80-tallet. Hør bare... kun 1100 Kg, bakhjulstrekk, en selvpustende boxerfirer på 1998 cm3 som yter 200 HK ved 7000 rpm og 205 Nm ved 6600 rpm (et samarbeide med Subaru). 0-100 Km/t går løs på godt under 7 sekunder og topphastigheten er i området rundt 230 Km/t... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...