flobben Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 (I Sverige så er de fortsatt så underutviklet at de foretrekker bensin Er de så veldig underutviklet fordi de velger bensin? I norge kjører vi vel egentlig diesel fordi staten vil at vi skal kjøre det. Har vel med miljø osv og gjøre men mange mener jo at diesel ikke er bedre for miljøet. Kanskje heller tvert imot! Jeg også foretrekker en skikkelig bensinmotor enn dieselmotor. Unntaket er hvis man skal kjøre de små motorene som staten vår "tillater". Da er dieselmotoren mye kraftigere og et bedre/rimeligere alternativ. Ja er det det? Se på vag sine 1.2/1.4 tfsi modeller eller hva de heter. Alt fra 125 til 180hk og et forbruk som ikke er mye høyere en diesel bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Nydelige felger til 5-serie for salg!! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27594958 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 hehe...la dem ut lenger bak i denne tråden...sjekk bakhjulene..ser helt handicap ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 uff! :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ah, har ikke sett innom på en stund Men ja, de ser helt mongo-handicap ut Fått sett dette etter veien så hadde jeg nok gått ned på knær i latter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 er vel 3serie dekk dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ser i alle fall ut som 3-serie ET.. De er jo snart midt under bilen.. Dekkdim er vel så som så kanskje.. De passer vel 5-serie også, med riktig ET.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 tror ikke ET passer overens med 3/5 serie..så er nok dekkdim som er for smal og lav...hmm... uansett...STYGGE felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Dette må jo være helt feil dimmensjoner... Forstår vel kanskje det dersom det er plassert 225/25 eller 30 bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Nei.. De gjør kanskje ikke det.. 5-serie ET blir for lite til 3-serie, men det kan jo hende at 3-serie går på 5-serie, men da med ufattelig dårlig passform og stygt look Men ja, ufyselige hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 er vel "Omvendt"....5serie felger kan monteres på 3serie, men 3serie felger blir stående for langt inn på 5serie, og tar da borti bremser/fjærbein... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ja, det kommer vel litt an på bredde og str på felgene. Funker å kjøre 19" E60/61-felger på E90 f.eks.. Men ja, i utgangspunktet har du rett der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 dagens finurlighet... E12 touring, sjeldent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ligna vel mer på "combi"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 (I Sverige så er de fortsatt så underutviklet at de foretrekker bensin Er de så veldig underutviklet fordi de velger bensin? I norge kjører vi vel egentlig diesel fordi staten vil at vi skal kjøre det. Har vel med miljø osv og gjøre men mange mener jo at diesel ikke er bedre for miljøet. Kanskje heller tvert imot! Jeg også foretrekker en skikkelig bensinmotor enn dieselmotor. Unntaket er hvis man skal kjøre de små motorene som staten vår "tillater". Da er dieselmotoren mye kraftigere og et bedre/rimeligere alternativ. Ja er det det? Se på vag sine 1.2/1.4 tfsi modeller eller hva de heter. Alt fra 125 til 180hk og et forbruk som ikke er mye høyere en diesel bilene. Det har du forresten helt rett i Enig der! Men hvis jeg hadde valget mellom 316i og 316d hadde jeg valgt dieselutgaven. både pga kjøreglede og økonomi! Og hvis jeg skulle basert valget mitt på kjøreglede når det gjelder for eksempel 330d eller 330i hadde jeg valgt bensin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg