Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

(I Sverige så er de fortsatt så underutviklet at de foretrekker bensin

Er de så veldig underutviklet fordi de velger bensin?

I norge kjører vi vel egentlig diesel fordi staten vil at vi skal kjøre det. Har vel med miljø osv og gjøre men mange mener jo at diesel ikke er bedre for miljøet. Kanskje heller tvert imot!

Jeg også foretrekker en skikkelig bensinmotor enn dieselmotor.

Unntaket er hvis man skal kjøre de små motorene som staten vår "tillater". Da er dieselmotoren mye kraftigere og et bedre/rimeligere alternativ.

Ja er det det? Se på vag sine 1.2/1.4 tfsi modeller eller hva de heter. Alt fra 125 til 180hk og et forbruk som ikke er mye høyere en diesel bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. De gjør kanskje ikke det.. 5-serie ET blir for lite til 3-serie, men det kan jo hende at 3-serie går på 5-serie, men da med ufattelig dårlig passform og stygt look :lol:

Men ja, ufyselige hjul :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(I Sverige så er de fortsatt så underutviklet at de foretrekker bensin

Er de så veldig underutviklet fordi de velger bensin?

I norge kjører vi vel egentlig diesel fordi staten vil at vi skal kjøre det. Har vel med miljø osv og gjøre men mange mener jo at diesel ikke er bedre for miljøet. Kanskje heller tvert imot!

Jeg også foretrekker en skikkelig bensinmotor enn dieselmotor.

Unntaket er hvis man skal kjøre de små motorene som staten vår "tillater". Da er dieselmotoren mye kraftigere og et bedre/rimeligere alternativ.

Ja er det det? Se på vag sine 1.2/1.4 tfsi modeller eller hva de heter. Alt fra 125 til 180hk og et forbruk som ikke er mye høyere en diesel bilene.

Det har du forresten helt rett i :) Enig der!

Men hvis jeg hadde valget mellom 316i og 316d hadde jeg valgt dieselutgaven. både pga kjøreglede og økonomi!

Og hvis jeg skulle basert valget mitt på kjøreglede når det gjelder for eksempel 330d eller 330i hadde jeg valgt bensin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...