Fredrik Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Er 186, og merker ikke noe til dårlig takhøyde i e34'en min. Kjører stort sett med setet helt nede, og da er det iallefall ikke noe plassproblem med soltak. Hender jeg føler meg som en pensjonist og løfter setet opp litt, og enda er det plass til hodet. Hmmm... kanskje jeg er lenger enn deg i overkroppen?... Jeg er iallefall glad for at jeg ikke har soltak i E46´en. 316: Takk, men jeg begynner å bli lei akkurat den spøken. Noen her inne har gått alt for langt med den og det har derfor begynt å bli mer mobbing og sjikane enn morsomt.
316 Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Ja, jeg vet det. Beklager! Pleier ikke å drive med sånn ondartet tull!
Der Barockengel Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Fredrik: Det var en spøk! Ta deg en øl og le! En spøk slutter å være morsomt når man har hørt den om og om og om igjen. Wikipedia-"spøken" har ikke vært morsom siden Jagland var statsminister. Hvorfor ikke lese seg opp på bilkunnskap og spøke med Fredrik når han snubler i fakta i stedet? Kanskje akkurat det hender noen ganger, eller kanskje ikke... Man må ha god greie på bil for å vite det sikkert.
Fredrik Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Ja, jeg vet det. Beklager! Pleier ikke å drive med sånn ondartet tull! Den er god og vi er venner her inne...
Der Barockengel Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 I god tråd med at vi alle er venner, vil jeg gjerne understreket at forslaget mitt over er en generell bemerkning som ikke er rettet spesifikt mot 316 - langt i fra.
Jordfræsar Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Noen som vet om biltema her en slik for salg? Eventuelt hvor? Torshov har, men litt langt unna. http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=404850070307
Robkill Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Er 186, og merker ikke noe til dårlig takhøyde i e34'en min. Kjører stort sett med setet helt nede, og da er det iallefall ikke noe plassproblem med soltak. Hender jeg føler meg som en pensjonist og løfter setet opp litt, og enda er det plass til hodet. Hmmm... kanskje jeg er lenger enn deg i overkroppen?... Jeg er iallefall glad for at jeg ikke har soltak i E46´en. 316: Takk, men jeg begynner å bli lei akkurat den spøken. Noen her inne har gått alt for langt med den og det har derfor begynt å bli mer mobbing og sjikane enn morsomt. Med mine 189 og soltak i min e34 er heller ikke plassproblemet over hodet noe problem! Men jeg sitter riktignok med setet vippa tilbake og på det laveste hakket. Et kneproblem som gjør at jeg må ha 90graders vinkel for å ikke "dø av smerte"
316 Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Fun with dick and jane nå. Myyye BMW de første fem minuttene ! Han kjører strøken E30! Lenge siden jeg har sett den nå. Morsom i grunn.
Fredrik Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Hvorfor ikke lese seg opp på bilkunnskap og spøke med Fredrik når han snubler i fakta i stedet? Kanskje akkurat det hender noen ganger, eller kanskje ikke... Man må ha god greie på bil for å vite det sikkert. Takk for tilliten, men jeg snubler ofte i fakta. Jeg kan imidlertid stort sett nok om de forskjellige bilmodellene til å merke når jeg er på ville veier og da vet jeg også nok til å vite nøyaktig hva jeg ikke vet. Dette gjør det lett å finne fakta andre steder. Du kan iallefall mye mer enn meg når det gjelder E12/E28 og VW Transporter T3 Syncro...
haybimmsen Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Fun with dick and jane nå. Myyye BMW de første fem minuttene ! Han kjører strøken E30! Lenge siden jeg har sett den nå. Morsom i grunn. Såg den igår, må si der va et par fine ja:D
[space] Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Kan ikke si jeg noen gang har savnet soltak. Savner dog å ikke ha tak I Touranen er det flere kjekke oppbevaringsrom i taket. Disse går en glipp av med soltak. Herregud, nå hørtes jeg gammel ut
FredrikE24 Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Savner soltak i E24n er vel en av få uten! I Merca har jeg soltak! Rett og slett elsker det! Blir mye lysere i kupeen med det åpent om sommern Aller helst ønsker jeg glass i soltaket slik Senatoren vi hadde før og E39n fattern har!
Jordfræsar Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Noen som har erfaring med autodab? Retrofit for BMW For både med og uten navi. http://www.autodab.no (Forhandler til mekonomen). Ser jo lovende ut om man ønsker dab. 3000,- koster den.
Simen! Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Soltak er kult, som nemt før sikkert et must for en ekte råner Hadde det på e36ene jeg hadde, digg på solfylte dager Men har ikke hatt på de to siste bilene, savner det heller ikke
Anbefalte innlegg