Der Barockengel Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Soltaket på Golfen åpner kun i bakkant.. idiotisk. Men likevel bedre enn bare å kunne vippes opp i forkant.
janerik171187 Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 har stort sett hatt takluke i alle bilene mine til nå som har vært bmw. (er vell igrunn alle bortsett fra e28'n tror jeg) er 190 høy, og i ix'n så sitter jeg helt ok selv med takluke (er vell bare håret som er nær taket), men igjen så er stolene mine jævlig lave synes jeg. men takluke er jo bare en dårlig erstatning for den ekte varen, dvs cabriolet handla meg nettopp en e30 325i cab for den latterlige sum av hele 3000kr
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Jeg har glass takluke i E90en og synes det er supert, ekstra lys i cupeen og deilig om sommern. Liker også å kjøre med tilt, gjør egentelig nesten alltid det så lenge det ikke regner, kjører på motorveien eller det er alt for kaldt. Skulle jeg kjøpt ny bil så hadde jeg kosta på meg soltak, for kosens skyld Men E34en min har ikke soltak, da man på 90-tallet mente at hadde man klima så trenger man ikke soltak. Er glad for at jeg har klima i en såpass gammel bil, men det hadde vært kos med takluke også
rublings Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Jeg har glass takluke i E90en og synes det er supert, ekstra lys i cupeen og deilig om sommern. Liker også å kjøre med tilt, gjør egentelig nesten alltid det så lenge det ikke regner, kjører på motorveien eller det er alt for kaldt. Skulle jeg kjøpt ny bil så hadde jeg kosta på meg soltak, for kosens skyld Men E34en min har ikke soltak, da man på 90-tallet mente at hadde man klima så trenger man ikke soltak. Er glad for at jeg har klima i en såpass gammel bil, men det hadde vært kos med takluke også Jeg har klima og takluke i min e34 Synd det ikke er glass.
noekult Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=33846720 Hahaha, for en stygg front på den E60en
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Jeg har klima og takluke i min e34 Synd det ikke er glass. Ja men min har stooor klima, den uten sånne vanlige skruknotter men med knapper Men det gikk nok å få bestillt med takluke selv om kan hadde klima ja
S.Hafsmo Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Jeg har klima og takluke i min e34 Synd det ikke er glass. Glasstakluke i E34 er veldig skjeldent. Tror jeg har sett én bil med det.
rublings Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Jeg har klima og takluke i min e34 Synd det ikke er glass. Ja men min har stooor klima, den uten sånne vanlige skruknotter men med knapper Men det gikk nok å få bestillt med takluke selv om kan hadde klima ja Har du ikke 1 vriknott med temp for hver side + en for hastighet? Må være noen sjeldne greier Veldig greit med A/C da, men er vel ikke så ekstremt behov for det i Norge. Soltak uten glass er litt trist, mye bedre når man får litt ekstra lys inn i coupeen.
haybimmsen Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Lyst på klima med ac i min:/ har ettermontert en del før, så skal vel få det til om e kuka lenge nåkk:p men et must e ikke det i Norge, men blir go klima inni bilen da:D
Jokkke Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Jeg har Bilstein B10 60/40 senkesett på bilen min nå, men jeg ser at det blir litt for lite senk foran, og med nye kantfelger som snart skal kjøpes, så ser jeg at bilen må lengre ned mot bakken. Jeg har sett på en del billige sett, f.eks TA Technix justerbare settet til 2490,- og JOM Coilovers til 2990,- .. Vil jeg bli veldig skuffet hvis jeg går fra Bilstein senkesett som er vel det beste du kan få til disse bilene, til noe billig justerbart senkesett? Jeg tror nok du vil miste mye komfort på denne måten. Min E34 ble mye mer "stampete" når jeg gikk fra Bilstein/lowtec kombo til FK Konigsport coilovers. Coilovers til 3k hadde jeg ikke gidda å vurdert en gang. Takk for svar. Er nok redd for det ja, har dessverre ikke allverdens av penger til å bruke på coilovers, men jeg skal ha ett sett. Har blitt litt bitt av "stance" basillen Får se om jeg finner noe mer brukbart til en 5-6k
asv Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Hmm... så crank high voltage i dag.. på grensen til latterlig og travel, igrunn.. uansett, la merke til en ting.. I første filmen så spiller de en remix av achy breaky heart, altså en kjent country sang. Vet ikke helt hvilken kategori jeg skal legge remixen under. I toeren så spiller de Honky tonk badonkadonk remixet i samme stil. Det er også da en kjent country sang.. Går nå igrunn bare å venter på en oppfølger til for å høre om det er "en greie" med det
Fredrik Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 ":oxa6qx5h]Chris Harris snakker om dekkbredde i en C63 AMG: Absolutt noe å tenke på! Z4en hadde absolutt morsomst kjøreegenskaper på vinterhjula. De breie bakhjulene på sommerfelgene medførte at bilen hadde en tendens til å understyre istedet for å være leken. (På den annen side satt den som støpt ved aktiv kjøring) Ove Kvam i BMWCCN er/var jo en fortaler for konseptet om at det er morsommere å kjøre en lett bil (type 1100 Kg) med relativt smale dekk enn en tung bil (type 1500+ Kg) med brede dekk. Han var bl.a i flere år blandt de hurtigste i sin klasse i nasjonale løp med sin E30 318is (jeg mener han kjørte på 15" felger) og han briljerte også med denne "isbilen" på Revebanen (gocart) syd for Stavanger. Et viktig poeng i denne sammenhengen er at det ikke er avgjørende å kjøre hurtigst mulig målt i antall Km/t på offentlige veier. Det avgjørende er å kjøre så hurtig du og bilen kan klare under sikre forhold på en trang bane med mange svinger. Selv moderate sjåfører kan ha det morsomt med en lett og leken bil med motoren på full pinne under slike forhold...
Anbefalte innlegg