Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Erjo langt over side 2000...

Står side 2000 hos meg, men bruker tapatalk da..

Kanskje det har noe å si?

585a1579-d2a6-8135.jpg

du har ihvertfall alle innleggene, kan være at du har flere innlegg per side :)?

Skrevet

Mission accomplished!

Har prata så mye BMW på jobben med naboduden, at han ved siden av solgte a3'n sin og kjøpte seg E39 i forrige uke! :P

Skrevet
Mission accomplished!

Har prata så mye BMW på jobben med naboduden, at han ved siden av solgte a3'n sin og kjøpte seg E39 i forrige uke! :P

Jeg har gjort noe av det samme.

En kollega av meg skjønte ikke hvorfor jeg kjøpte bmw. Greit de var fine og se på, men altfor dyre.

Så prøvekjørte han en e46 320d jeg hadde...

Et par uker gikk, og du verden så han maste om den der Bmw´en. Det var det mest fantastiske han hadde kjørt noen gang.

Endelig fikk han kona med på og kjøpe en selv. Endte opp med en 2003 320dat M-sport2 med 80-000 på telleren.

Tror faktisk ikke jeg har sett tilsvarende bil med like mye utstyr enda :shock:

Her i påsken kom forresten en kompis av han igjen bort til meg og ville vise meg sitt nye glis han hentet dagen før.

En 08 X3 M-Sport med mye utstyr. Han sa han var spent på om BMW virkelig var noe i forhold til Passaten han hadde hatt. Og førsteinntrykket var hvertfall meget lovende.

"Måtte jo bare prøve det ut, etter Espen fikk sin 3 serie har han jo ikke mast om annet enn hvor fantastisk disse bilene er, og vi vet jo begge hvor han fikk den ideen fra" 8)

Skrevet
Har no med antall poster pr side i tapatalk. 2000 sider her og :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Må være det :)

375117_280703812008815_100002075941418_629497_1019510822_n.jpg

Skrevet

jøss, regnet avslørte at bilen lekker litt olje! for maken til regnbuefarget parkeringsplass har jeg ikke sett før! bare synd sporene leder litt for direkte til synderen!

Skrevet
er helt kjøttkake i dag, ble vanskelig og skifte døgnrytme sånn over natta fant jeg ut, 4 timer søvn er litt i det minste laget når man må sitte på skolebenkene hele dagen...-.-

Er helt kjøttkake selv ser ingen enda på denne arbeidsdagen :P påsken skulle vært lengre så man kuinne vært hjemme og sovet :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...