wicky124 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Blei stoppa i teknisk idag.. klagde på for store felger og uoriginal eksos og "oi denna var senka".. haha stakkarne stod der og klødde seg i hodet da eksosen var original, høyden var original..Og felgene var innenfor avviks prosenten Men det morsomme er at ifølge datasystemet dems så er jaguaren min avskiltet.. Og at skiltene fremdeles lå til oppbevaring..så de krangla godt og lenge og hardt for å avskilte meg men jeg hadde alle papirer tilgjengelig med datostempel så de klarte ikke.. Så gikk de over alle lys på bilen..Dekkmønster..så etter "trimming i motorrom"...Tilslutt klagde de på at førerkortet mitt ikke ligna på meg.. og at det var så ødelagt... menmen..alt gikk ok og jeg kjørte videre etter 59 min
Jordfræsar Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Takker for svar. Har lite med tid, men ser hvertfall at det ikke tar verken lang tid eller koster skjorta. wicky: neste gang får du ta med en babb og no drikke på turen. Hadde blitt sulten av all ventinga...
wicky124 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 jeg klarte det fint med den jeg hadde.. tror det var kun importerte biler som kom med 4.0 i faceliften seddu.. troro nok det var en 2,5 Nja, kompisen min har en sort 1999 mod 4,0 liter solgt ny på Gromstad som varebil. Onkelen min hadde en mørk grønn 5 seter 1998 modell da jeg var mindre, det var også en 4,0 liter. Min far lånte alltid den når han skulle kjøre med henger, jeg husker jeg synes den gikk sabla godt og den den var relativt ny den gangen Men siden dere sier det går å sladde med en 2,5 TD så skal ikke jeg krangle på det, har kun kjørt 4,0 litern jeg Edit: Tok ett rask søk på Finn etter facelifter med 4,0l og sjekker man regnummeret på denne hos Mekonomen så ser man at den er solgt ny i Norge http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34213113 Samme med denne her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33832109 jeg hadde også en 4liter...men pre-face...
wicky124 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Takker for svar. Har lite med tid, men ser hvertfall at det ikke tar verken lang tid eller koster skjorta.wicky: neste gang får du ta med en babb og no drikke på turen. Hadde blitt sulten av all ventinga... nei jeg gikk rundt der og tok meg røyk og surfa på tlf og bare koste meg i solen.. Morsomme er..noen bekjente av mammapappa hadde sett meg der og de var sikre på at jeg ble stoppet pga narkotika i bilen.. innvandrere er flinke til å lage rykter
StianA Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Takker for svar. Har lite med tid, men ser hvertfall at det ikke tar verken lang tid eller koster skjorta.wicky: neste gang får du ta med en babb og no drikke på turen. Hadde blitt sulten av all ventinga... Jeg betalte 1290 kr for og skifte bremse væske og en pære her om dagen hos bmw forhandler ¨men det var på e92 sikkert samma greia på e90
fish Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Storkontroll i grenland i dag. Kjørte forbi en kontrollpost i Porsgrunn og der stod det 3-4 biler avskiltet. Senere på dagen ble vi selv stoppet i Skien og der stod det 3 biler avskiltet. En var en "gammel" haug av en bil, mens de to andre var en nyere Citroen og en Audi. I de sistnevnte bilene satt det svært så flaue damer i 30-års alderen.
Eksos Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Stanceworks? Spacer? Men ja! Ser veldig bra ut!! Flere bilder blir det nok ikke med de felgene der, framhjula ville ikke rotere, selv med 8mm spacer Kan alltids slå til på mer slik felgene stikker godt utenfor forran, men da vil stilen blir småharry på en slik bil... Var også jekka opp forran på det bildet der, er desverre ikke slik høyde til vanlig... Men strøken bil
ls44mm Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Blei stoppa i teknisk idag.. Du som aldri blitt stoppet på teknisk før, var det ikke så? Spennende første gangen
wicky124 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Blei stoppa i teknisk idag.. Du som aldri blitt stoppet på teknisk før, var det ikke så? Spennende første gangen jeg ble jinxet...SHIIIIT!!! nevnte det vel idag om jeg ikke husker feil?hmmm... jeg har aldri vunnet 10mill i lotto heller før...
ls44mm Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Ja... Det var noe sånt no ja. Mener jeg leste du skrev det, så pluttselig leser jeg det hehe var litt sånn.. shit? Kjipt å møte de med sånn innstilling!!! Husker jeg ble stoppa av snuten og det eneste de var ute etter er om jeg hadde drikki. Noe jeg som sagt ikke hadde. 0.0 i promille. Jasså, har du sota rutene dine hele veien? (stod i minus grader alene, gadd ikke å ta begge rutene ned) Ja, jeg har vist det. Okey... Har du lappen på deg? Nei, ble så stressa på vei ut døra så glemte den hjemme. Har du legg? Nope Er bilen regga på deg? Jaja, er baby´n min det her. Gikk i bilen, kom tilbake. Ok, ha en fin kveld videre. Jeg ble stående og tenke, er du seriøs? Ingen bot? ingen sure fjes? Wtf? Jaja, oddsen for at sånt skjer igjen er mindre enn at wicky drar 10 mil på lotto.
Frode D Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Kom over en chill sang idag. Dubstep + filolin:
hermanoo90 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Blei stoppa i teknisk idag.. klagde på for store felger og uoriginal eksos og "oi denna var senka".. haha stakkarne stod der og klødde seg i hodet da eksosen var original, høyden var original..Og felgene var innenfor avviks prosenten Men det morsomme er at ifølge datasystemet dems så er jaguaren min avskiltet.. Og at skiltene fremdeles lå til oppbevaring..så de krangla godt og lenge og hardt for å avskilte meg men jeg hadde alle papirer tilgjengelig med datostempel så de klarte ikke.. Så gikk de over alle lys på bilen..Dekkmønster..så etter "trimming i motorrom"...Tilslutt klagde de på at førerkortet mitt ikke ligna på meg.. og at det var så ødelagt... menmen..alt gikk ok og jeg kjørte videre etter 59 min haha de prøvde alt for å ''take a brother down'' bra du stod på ditt! hva er avviksprosent reglen?
Fredrik 90 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Blei stoppa i teknisk idag.. klagde på for store felger og uoriginal eksos og "oi denna var senka".. haha stakkarne stod der og klødde seg i hodet da eksosen var original, høyden var original..Og felgene var innenfor avviks prosenten Men det morsomme er at ifølge datasystemet dems så er jaguaren min avskiltet.. Og at skiltene fremdeles lå til oppbevaring..så de krangla godt og lenge og hardt for å avskilte meg men jeg hadde alle papirer tilgjengelig med datostempel så de klarte ikke.. Så gikk de over alle lys på bilen..Dekkmønster..så etter "trimming i motorrom"...Tilslutt klagde de på at førerkortet mitt ikke ligna på meg.. og at det var så ødelagt... menmen..alt gikk ok og jeg kjørte videre etter 59 min Jeg synes dem opptrer direkte provoserende på slike kontroller, har man alle papirer i orden så blir de pøddene og finkjemer bilen for å finne noe de kan ta deg på. Viser litt hvor liten peiling sånne kontrolører har nå de sier du har uorginal eksos og at bilen er for høy Amatører Ble selv stoppa selveste nyttårsaften i min tidligere Audi 100, og pga V6erns noe grove gange så mente de bilen av trimma bla. Da de fant ut at de ikke stemte så gikk de over hele bilen for å finne feil, men det fant dem ikke. Jækla idioter, de dreit seg loddrett ut
S.Hafsmo Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Noen som aner hva det koster å skifte ut bremseveske på en E90, og hvor lang tid tar dette? Bremseveska er en grei jobb å bytte selv. Kjøp en sånn på mekonomen (tror jeg gav 100-200 for min). Denne kobler du til ventilen på ett bilhjul for å trykksette tanken. Deretter er det bare skru opp luftenippelen på hver kalipper og slippe ut ett par dl i hvert hjørne mens du passer på at reservoaret ikke går tomt. Du trenger ikke en gang å ta av hjulene for å komme til lufteniplene. Tidsforbruk er kanskje en time og bremseveska koster en hundrelapp. http://www.lrforum.com/forum/uploads/11 ... 117923.jpg Jeg har en tilbakeslagsventil m.slange liggende, så jeg bytter litt bremseveske hver gang jeg legger om til sommer/vinterdekk. Tar 4 minutter ekstra og man har alltid "fersk" olje i kaliper.
Marius2002 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Kom over en chill sang idag. Dubstep + filolin: Den var chill og spenstig samtidig Takk!
Anbefalte innlegg