Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tahoen er også en god del enklere i kostruksjon og teknikk, kan være en fordel det også :)

Jeg vil si, tvert imot.. Men så er jo ikke vi akkurat enige om amerikanske biler vet jeg.. :)

Jeg vet dessverre hverken opp eller ned på disse bilene, men Range Rover´n ser jo skikkelig boss ut da. Fredrik har ellers helt sikkert et poeng når det gjelder driftskostnadene på amerikanske biler... de pleier å være ganske sympatiske. En nyere Range Rover er et overskuddsfenomen.... enten har du råd eller så har du ikke råd, men kule er de... 8)

Skrevet
Tahoen er også en god del enklere i kostruksjon og teknikk, kan være en fordel det også :)

Jeg vil si, tvert imot.. Men så er jo ikke vi akkurat enige om amerikanske biler vet jeg.. :)

Hehe, nei der er vi ikke enige :)

Mulig jeg tar feil altså, men er ikke RR noe mer avansert med luftfjæring og alt det der? Alle de elektriske offroadprogrammene og alt det styret der. På Tahoen var det kun lav og høy serie samt sperre :)

Skrevet

Eneste amerikanske bilen jeg har eid var en -51 Chevypickup med 400cid smallblock og den var iallefall dyr å ha :P

Bortsett fra det vet jeg lite om driftskostnader på amerikanere, Men jeg har flere kompiser som er/har vært såkalte bikere og selvsagt kun kjørte amerikansk. Pickup/4wd stort sett, men det er fritt for usa på tunene deres etterhvert. X5 og ML har overrtatt etterhvert som de tydeligvis innså at deres egne interresser/smak betyr mer enn et tåpelig immage..

Skrevet

Da er 4 dager med kurshelvete gjennomgått! :evil:

65 sider pr dag med pugging i verste ungdomsskolestil :? Heldigvis endte blodslitet med jackpot 88 av 88 spørsmål rett :mrgreen:

Nå er jeg mentalt klar for senga til godt ute i neste uke.. .. :-& Tipper jeg fikk 18 timer søvn denne uken... og halvtomt Redbull-brett.

Alt som heter intensivkurs - TAKK NEI FOLKENS, for deres egen helse.

Skrevet

@ fredrik90

Sjekket 2012 tahoe interiør, og jo, det har kommet seg men forsatt. Er ikke akk nydelig interiør! Og igjen, kjempe nydelig utenfra! Er bare innsiden som er USA. Den er ikke i nærheten av RR. Og tenker ikke pris med i bildet, bare sånn side by side hva europa har å by på.

Skrevet

Da har jeg og bruttern vært på kino og sett Battleship.

Greit tidsfordriv, men 1 time senere husker jeg knapt noe av den, og det sier vel det meste.

Rihanna må ha sugd seg til den rolla hun har, men på den positive siden, mye grom musikk, blant annet AC/DC :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...