Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette er UP sitt nye våpen mot fartsyndere her på Sørlandet :wink: Sort 2011 mod E91 325d LCI med M-sport, passer meg ypperlig i grunn da jeg er meget oppservang på andre BMWer i trafikken :) Ser jeg denne så vet jeg akkurat hvem det er og kan avpasse farten og kjøringen deretter :)

Merk dere reg nummeret: PD 37685

go8yz2kaxu6q8v9ud1lx.jpg

Håper for guds skyld at det ikke er Simarud som har koblet opp blålys og utstyr.. jobber på vw, så har politibiler innom nesten daglig med problemer med ombyggingen. [-X

Skrevet
Skal det være nødvendig å avpasse fart og kjøring etter om man ser UP eller ei?

Etter min erfaring og hva UP sier selv er de ute etter råkjørerne. Så om du ligger 10-20 over men følger flyten gjør de ingenting. Men passerer du biler i hytt og pine... ja da blir du vel tatt!

Skrevet
Dette er UP sitt nye våpen mot fartsyndere her på Sørlandet :wink: Sort 2011 mod E91 325d LCI med M-sport, passer meg ypperlig i grunn da jeg er meget oppservang på andre BMWer i trafikken :) Ser jeg denne så vet jeg akkurat hvem det er og kan avpasse farten og kjøringen deretter :)

Merk dere reg nummeret: PD 37685

go8yz2kaxu6q8v9ud1lx.jpg

Legg den i sivil snutebil tråden er du snill :) greit å ha de samlet.

Skrevet

Etter min erfaring og hva UP sier selv er de ute etter råkjørerne. Så om du ligger 10-20 over men følger flyten gjør de ingenting. Men passerer du biler i hytt og pine... ja da blir du vel tatt!

Har vært hjemme hos sjefen for UP i Oslo og diskuterte litt trafikk med ham, han sa akkurat det du sier der. De bryr seg ikke om de som flyter i trafikken litt over fartsgrensa men er ute etter de som er potensielt farlige.

Litt gøy samtidig, var der pga jobb og innvilga ham reklamasjon på dårlig utført håndtverkerarbeid og bestilte masse nye saker som skulle byttes ut gratis hos ham.

Han spurte hva som ble å skje med det som skulle demonteres og sa at det hadde passet fint på hytta hans, jeg pekte på parkeringsplassen og spurte om han så den røde Porscha (min) som sto der og det gjorde han. Så sa jeg at han fikk det som skulle demonteres hvis jeg fikk en "slipp unna" på bilen, og det var greit :)

Skrevet
Forresten... noen som vet om dekkforhandler med dimensjon 215/40R18 og kan sende over natta? GS er sviiindyrt så det utgår.

Dekklåven kanskje? Orker ikke å gå på sidene dems og sjekke nå.

Skrevet
Hehe... vakkert! Det gjelder nok ennå etter at alle på bimmers vet det nå :P

Er mange år siden og Porschen har jeg ikke lengre så det gjøkkeno. Men kanskje han som kjøpte den av meg har vært heldig engang.. :)

Skrevet

Svaret er.... Ja det kan være greit..

Speider stort sett speilene etter misstenkelige kjøretøy, var litt i min egen verden en dag og vips.

Tatt for 92! i 80 sone (sjølinjen), det blir neeeesten for dumt :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...