Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feda brua ?

En bru rett før man kjører inn til Kristiansund :P

Var et aldri så lite stopp på vår tur til Mo i Rana i sommer. Viktig å strekke på beina og ta litt bilder på tur :)

Skrevet

:(

Huff:/ det var dumt. Byggesøknad bil eller hus?

Byggsøknaden ble avslått :evil:

Forbanna lattlig egentlig begrunnelsen dems var så lattlig at det skulle ikke vært mulig!

Men gir meg ikke, skal ha hus der sånn er det bare! :D

Skrevet
Hva fant de på å si?

konklusjon:

Søknaden om dispensasjon avslås fordi det ikke foreligger klare fordeler som skal tilsi at dispensasjon bør gis.

Med andre ord komunen vil ikke at folk skal bosette seg her lengre tydeligvis :(

Skrevet
Noen som veit hva BBS Rc038 er verdt? :) så en som solgte 4stk ( så godt som strøkne ) for 15k !

hva vill jeg evt få for mine om di skal selges? er som sagt 5 stk. lakkert koks grå senter, trenger bare å polere opp kanten, så er dem dønn strøkne igjen!

Bumper denne..

2 stk BBS rc 035 - 8" x 17

2 stk BBS rc 038 - 9" x 17

Reservehjulet husker ikke helt hva var nå.

Skrevet

Noen som vet ca fysisk størrelse og Ah på batteriet jeg skal ha i e28'n min? Har ikke bilen tilgjengelig nå, og det var ingen hjemme som kunne sjekke det til meg.. :(

Fikk forresten svar fra Koss nå, og de får en stjerne i boka mi. Satser på at rep-set til headsettet dukker opp raskt :)

Skrevet

Fikk forresten svar fra Koss nå, og de får en stjerne i boka mi. Satser på at rep-set til headsettet dukker opp raskt :)

Koss er VELDIG greie å ha med å gjøre. Sendte de en mail med hva som var feil og under hvor de var kjøpt (som egentlig må dokumenteres med kvitering osv) skreiv jeg bare "fulgte med fhm". Fikk repset 4 dager seinere :roll:

Skrevet

Da har jeg jaggu klart å fikse en vibrasjon og ulyd i E90en helt selv, imponert over meg selv nå :D Da er det bare å bli kvitt knirkelyden fra bakstillinga, det får fagfolk ta seg av i morra.

Skrevet
Da har jeg jaggu klart å fikse en vibrasjon og ulyd i E90en helt selv, imponert over meg selv nå :D Da er det bare å bli kvitt knirkelyden fra bakstillinga, det får fagfolk ta seg av i morra.

garantert "knrikeforingene" som synger

Skrevet
Fikk noen dårlige vibber av innlegget ditt... Selv om situasjonen ble løst knirkefritt...

Hehe, når får vi se om hjulet eller noe detter av :wink: Neida, tror nok det skal gå greit :) Har dukket opp litt ulyder på E90en i det siste, ikke rart da den har rundet 100 000 km og faktisk er ingen ny bil lengre :) men det er heldigvis ikke noe problem å utbedre :) Da er det helle deilig å kunne sette seg i en gammal E34 og cruise avgårde uten en eneste irriterende ulyd, irronisk nok selv om den er mye eldre og gått dobbelt så langt :wink:

garantert "knrikeforingene" som synger

Ja det er det jeg også har en tanke om, fæl lyd både utenfor bilen og inni :?

Skrevet

Bytta skjerm på iPhonen for 3. gang... sitter igjen med en skrue på bordet HVER gang.. er jo snart ikke skruer igjen inni her. Men men, den funker i allefall :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...