Fredrik Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 ":17vc6pdq]Jeg satt pris på alenetid til å pusle med egne saker før, men nå verdsetter jeg det høyere enn alt annet. Etter at barna kom er det ting som skjer HELE tiden. Får ikke gjort en dritt fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg drar på jobb dagen etter. Er jeg heldig kan jeg sette seg ned 5 minutter uten å bli avbrutt av skrik, bleier eller mating (eller klesvask, rydding og annen drit en må gjøre mens barna ligger stille).Som her om dagen når jeg skulle høre gjennom noen sanger jeg skulle lære meg på gitar før konserten forrige helg. I løpet av 30 minutter hadde jeg ikke fått hørt gjennom ÉN sang fra start til slutt uten avbrytelser. I det stadiet gutta er nå (6 uker) er tvillinger håpløst slitsomt, men har hørt det bedrer seg betydelig når de blir oppmerksomme på hverandre og kan pludre litt for seg selv, istedet for bare å bytte på å skrike og sutre. Det blir mye bedre... heldigvis, men du må nok erkjenne at livet i 10-15 år fremover først og fremst dreier seg om familien. Husk spesielt din kjære midt opp i alt styret... hun har det trolig værre enn deg. Det er ikke for ingenting at mange fedre snakker om at toalettet er husets mest verdsatte rom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Men er den bygget av SS da?Han ene på bilsalongen sa det når vi møtte han der, at den var ombygd i tyskland? Den er ei godkjent. SS Performance kaller den for SSP 1M, så jeg vil tro det er de som har bygget den. Førpremiere for BMW 1M, så utstiller de denne som er den ultimate 1M. I følge sviddgummi.no så selges den ferdig godkjent for 750 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Såpass. Skulle hatt de pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Hei! Misstenker at jeg ikke er medlem i CCN lenger, da jeg ikke har fått verken blad eller faktura på så lenge jeg kan huske. Tenkte å registrere meg på nytt/fornye mitt abbonement før sesongen rives i gang. Hvem kan jeg kontakte? CCN har jo vært nede i flere måneder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Hei! Misstenker at jeg ikke er medlem i CCN lenger, da jeg ikke har fått verken blad eller faktura på så lenge jeg kan huske. Tenkte å registrere meg på nytt/fornye mitt abbonement før sesongen rives i gang. Hvem kan jeg kontakte? CCN har jo vært nede i flere måneder... Samme her. Regger du deg på nytt får du nok ikke giro før til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Jeg registrerte meg på nytt nå før jeg dro til Nice, fikk giro når jeg kom hjem igjen Så ikke se bort ifra at du får den Er vel værre med resten av sakene man liksom skal få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Er det så jævli vanskelig å ordne riktig lønn for arbeidsgivere? Har faan ikke fått utbetalt mere enn 139 timer. Å da mangler det 57.5 overtidstimer + skifttillegg. Kjenner det koker akkurat nå. Må vell ringe å høre hva som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Første året som CCN medlem fikk jeg medlemkort påstemplet bevis for betalt kontingent, men på den jeg betalte før nyttår har jeg fått noe på... Aldri hørt om noen som surrer mer...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Første året som CCN medlem fikk jeg medlemkort påstemplet bevis for betalt kontingent, men på den jeg betalte før nyttår har jeg fått noe på... Aldri hørt om noen som surrer mer...... Enig, burde legge ned hele dritten! leker storkarer men klarer faen ikke å sende ut en giro engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Første året som CCN medlem fikk jeg medlemkort påstemplet bevis for betalt kontingent, men på den jeg betalte før nyttår har jeg fått noe på... Aldri hørt om noen som surrer mer...... Du skal vanligvis ikke få påstemplet at du har betalt kontigent. Når du betaler giroen skal du velge å motta betalings oblat som du klistrer i feltet på medlemskortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Hvor kan jeg regge meg da Dirty? Forumet er jo dødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Hvor kan jeg regge meg da Dirty? Forumet er jo dødt. Ha stemmer! nei du får bare leke du er medlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Første året som CCN medlem fikk jeg medlemkort påstemplet bevis for betalt kontingent, men på den jeg betalte før nyttår har jeg fått noe på... Aldri hørt om noen som surrer mer...... Du skal vanligvis ikke få påstemplet at du har betalt kontigent. Når du betaler giroen skal du velge å motta betalings oblat som du klistrer i feltet på medlemskortet. Siden jeg fikk et kort nr. 2 med "betalt bevis" fra CCN på første året mitt, regnet jeg med at det samme ville skje igjen andre året... Prøvde senere, etter noen måneder med venting, å finne den utførte betalinga i nettbanken men finnern ikke lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Jeg sitter fortsatt sånn delvis i styret i østavdelingen, og vi er ikke akkurat imponert over hovedklubben vi heller. Ingen av epostadressene til klubben fungerer lenger heller, så lenge nettsiden/ serveren er nede. Vil tippe det blir et heftig årsmøte i år (også)... Helt krise det opplegget der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Jeg har klistremerke på bilen, så de slipper meg vel inn. Ellers er det hvertfall siste treffet jeg kommer på, når det skal være så dårlig stelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg