Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Slik reklame burde man se mer av!

puppekjeks_jpg_462294b.jpg

Lucky bastard!! :shock:

Been there, done that.. :lol:

Skrevet

I avdelingen for litt spesielle BMW modeller... er det i det hele tatt noen som har en X1 i forumet? Eller hva med en E85 3.0si med manuelt gear?... :P

Skrevet
I avdelingen for litt spesielle BMW modeller... er det i det hele tatt noen som har en X1 i forumet? Eller hva med en E85 3.0si med manuelt gear?... :P

Jeg sikler litt på x1, men lurer litt på om den kanskje blir litt liten, teller det ? :P

En x1 2.3d med litt snacs hadde vært ganske kult, men da begynner man å nærme seg x3 priser og er kanskje ikke lenger verdt det.

Skrevet
Jeg sikler litt på x1, men lurer litt på om den kanskje blir litt liten, teller det ? :P

Ja... det teller positivt... man bør ikke kjøre rundt med mer stål enn nødvendig... :)

Det er en i nabolaget som har en hvit X1. Det gikk litt tid før jeg ble dus med designet, men nå er den faktisk ganske fin.

thvl5snnp6mgnp375t7f.jpg

Skrevet

X1 og nye X3 er jo veldig vanlige familiebiler i her iallfall, så det må da være noe plass i dem :) En kamerat til min kollega har en bronsefarget X1 28I Xdrive, går visst ganske greit har jeg hørt :) X1 23d har jeg selv kjørt, en riktig liten rakett med masse krefter og gode fartsegenskaper :)

Skrevet
X1 og nye X3 er jo veldig vanlige familiebiler i her iallfall, så det må da være noe plass i dem :) En kamerat til min kollega har en bronsefarget X1 28I Xdrive, går visst ganske greit har jeg hørt :) X1 23d har jeg selv kjørt, en riktig liten rakett med masse krefter og gode fartsegenskaper :)

store spm er jo om det er noe å satse på når man tenker seg å bli far innen noen få år, eller om man burde satse på noe større.

Når vet jeg at Fredrik er forkjemper for å pakke smart :wink: , men hadde vært greit å slippe å demontere en eventuelt barnevogn helt i molekyler og ikke måtte ha takboks bare for å dra på rema (veldig satt på spissen).

Jeg kjørte en x1 for ett års tid tilbake, og synes den virker mindre en min e90. Så antagelig så er det bedre å handle en e91/f31 når bleiene skal fraktes rundt i ekspressfart.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...