Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Etter at du kom hjem fra nygård? :P så deg brumme rundt ;) var det du som "løp" bort til han med e46 m3'caben?

Så du lurte deg til Nygaardskrysset du også? :P

Hva kjørte du?

Skrevet

Ja endte med en tur ja :P kjørte civicen, kom sammen med en kamerat i en micra, to stk slitne hvite vrak :P

men var der med a3'n og a4'n som sto omtrent midt på der ;)

Skrevet
Noen som har anbefalinger til arbeidsbil? Må være stasjonsvogn og diesel. Har sett litt på mb 300 TD. Noen som har noen tips?

Gå for MB S124 du! :) Kjører 300TD selv, siste utgave med 24v sekserdiesel uten turbo. Kan trekke 2100kg på kroken og går faktisk helt greit! Den er ikke sprek, men den er heller ikke lat.. Finner du en med turbo(TDT) er jo det ålreit også. Med topp dreiemoment på 5100 rpm på registeret er den egentlig akkurat som å kjøre en bensinbil, flater jernet så er det på toppen det drar best :P

Forbruksmessig ligger jeg i snitt på 0,8 på småkjøring/bykjøring. Da er jo all tomgangskjøringen med, en slik bil skal jo ikke stoppes! Taxilyden blir jo man aldri lei av når man slår av en prat med kamerater :)

Å gå for en harva E39 med stor diesel, selvfølgelig er det en morsommere bil, men hadde heller gått for en bil man kan stole på. Byggekvaliteten er god på 124 bilene, min er ikke langt unna 470kkm nå og den er enda svært kompakt og helt topp å kjøre! Har ingen problem med å legge ut på tur med bilen.

Se etter rust, så er det en fordel at nivåregen er i orden bak. Har faktisk kun kjørt BMWn min èn gang i år og det var første turen hvor jeg henta den ut fra vinterlagring... Er vel godt på vei til å bli litt for glad i MB :)

Prøv å finne en faceliftet utgave :)

De kan i tillegg bli meget pen! ;)

Wald-Mercedes-Benz_W124_TE_1999_800x600_wallpaper_01.jpg

45sspeedsmithAMGwagon-oblique.jpg

Skrevet
Ja endte med en tur ja :P kjørte civicen, kom sammen med en kamerat i en micra, to stk slitne hvite vrak :P

Den micraen som ble løftet på? :P

Plasserte e23'n på hjørnet ned mot lastebilpumpa, så gikk jeg rundt å titta en stund!

Skrevet

Plasserte e23'n på hjørnet ned mot lastebilpumpa, så gikk jeg rundt å titta en stund!

Den ja :P de bikka den mot civicen min :P og så prøvde jo jenny å løfte den og :P sprekt gjort ;)

Skrevet

Den ja :P de bikka den mot civicen min :P og så prøvde jo jenny å løfte den og :P sprekt gjort ;)

Ja, så detta :P

Så i grunn litt dumt ut der hu sto å "jokka" på bilen uten å løfte den.

Skrevet

Begynner å bli salig lei av å gå rundt å være halveis syk.. går jo ikke en dag på skolen uten at noen omtrent høster og nyser meg opp i trynet.. det er flotte temperaturer ute og sol, skal ikke gå rundt med sår hals og rennende nese da :(

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...