Robkill Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Etter at du kom hjem fra nygård? så deg brumme rundt var det du som "løp" bort til han med e46 m3'caben? Så du lurte deg til Nygaardskrysset du også? Hva kjørte du?
Tzunami Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Ja endte med en tur ja kjørte civicen, kom sammen med en kamerat i en micra, to stk slitne hvite vrak men var der med a3'n og a4'n som sto omtrent midt på der
Larsinnj Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Noen som har anbefalinger til arbeidsbil? Må være stasjonsvogn og diesel. Har sett litt på mb 300 TD. Noen som har noen tips? Gå for MB S124 du! Kjører 300TD selv, siste utgave med 24v sekserdiesel uten turbo. Kan trekke 2100kg på kroken og går faktisk helt greit! Den er ikke sprek, men den er heller ikke lat.. Finner du en med turbo(TDT) er jo det ålreit også. Med topp dreiemoment på 5100 rpm på registeret er den egentlig akkurat som å kjøre en bensinbil, flater jernet så er det på toppen det drar best Forbruksmessig ligger jeg i snitt på 0,8 på småkjøring/bykjøring. Da er jo all tomgangskjøringen med, en slik bil skal jo ikke stoppes! Taxilyden blir jo man aldri lei av når man slår av en prat med kamerater Å gå for en harva E39 med stor diesel, selvfølgelig er det en morsommere bil, men hadde heller gått for en bil man kan stole på. Byggekvaliteten er god på 124 bilene, min er ikke langt unna 470kkm nå og den er enda svært kompakt og helt topp å kjøre! Har ingen problem med å legge ut på tur med bilen. Se etter rust, så er det en fordel at nivåregen er i orden bak. Har faktisk kun kjørt BMWn min èn gang i år og det var første turen hvor jeg henta den ut fra vinterlagring... Er vel godt på vei til å bli litt for glad i MB Prøv å finne en faceliftet utgave De kan i tillegg bli meget pen!
Robkill Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Ja endte med en tur ja kjørte civicen, kom sammen med en kamerat i en micra, to stk slitne hvite vrak men var der med a3'n og a4'n som sto omtrent midt på der Den micraen som ble løftet på? Plasserte e23'n på hjørnet ned mot lastebilpumpa, så gikk jeg rundt å titta en stund!
Fredrik 90 Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Jeg ser ikke hvor en 124 er pen men det er vel en smaksak Smaken er som baken
Thewiz Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Takker for tips! Har hatt MB før og vet hvor slitesterke de er.
Tzunami Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Ja endte med en tur ja kjørte civicen, kom sammen med en kamerat i en micra, to stk slitne hvite vrak men var der med a3'n og a4'n som sto omtrent midt på der Den micraen som ble løftet på? Plasserte e23'n på hjørnet ned mot lastebilpumpa, så gikk jeg rundt å titta en stund! Den ja de bikka den mot civicen min og så prøvde jo jenny å løfte den og sprekt gjort
Robkill Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Ja endte med en tur ja kjørte civicen, kom sammen med en kamerat i en micra, to stk slitne hvite vrak men var der med a3'n og a4'n som sto omtrent midt på der Den micraen som ble løftet på? Plasserte e23'n på hjørnet ned mot lastebilpumpa, så gikk jeg rundt å titta en stund! Den ja de bikka den mot civicen min og så prøvde jo jenny å løfte den og sprekt gjort Ja, så detta Så i grunn litt dumt ut der hu sto å "jokka" på bilen uten å løfte den.
Robkill Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 for å rette deg: hun jokka og stønna Hahah! Kjekt at det er på film da, får sikkert se det senere
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 hmm...instagram er visst større enn jeg regnet med..trodde det var vanlig bildeopplasting på lik linje med photobucket...hmm...
knut_olestad Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Som om ikke syklister var ille nok: http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/ ... 12551.html
Marius2002 Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Som om ikke syklister var ille nok:http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/ ... 12551.html Syklister er ikke de verste, da jeg ser på meg selv som en og som må bruke hovedveien på skateboard/longboard når gangfeltet er "opptatt". Synes de burde lage bredere gangfelt.. I Trondheim her har vi eget sykkelfelt enkelte strekninger rundt sentrum. Det er genialt
ls44mm Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Jeg ser ikke hvor en 124 er pen men det er vel en smaksak Smaken er som baken e500 er snasen da
asv Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Begynner å bli salig lei av å gå rundt å være halveis syk.. går jo ikke en dag på skolen uten at noen omtrent høster og nyser meg opp i trynet.. det er flotte temperaturer ute og sol, skal ikke gå rundt med sår hals og rennende nese da Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk
Anbefalte innlegg