Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
flonoen:

Den der er MER enn bra nok.

har jo kjørt med mopedhjelmer og 2.verdenskrigshjelmer før så den der er godt innafor :wink:

Flottings, da har jeg ringt og bestilt, bare krysse fingra for at den dukker opp før helga. Ellers må jeg farte rundt i motorsykkelhjelm, det er ukurrant.

Skrevet

Er han høy som et Fjeld?

Hehe, tenkte akkurat det samme selv da jeg leste artikkelen :wink:

Utrolig drøyt å gjøre dette, selv om det skulle være en russeknute #-o

Skrevet

Hvem var det som solgte felgene? Han som egentlig eide bilen, uten at han som trodde/påsto han eide bilen visste om det?

edit: glem det, hjalp å lese artikkelen.

Skrevet

En liten ettertanker til USA saken... http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... d=10073470

Mann forlot kona i teltet i skogen for og dra ut på jakt.. kona går ut og han skyter ho i begge beina fordi han tror hun er ett villsvin(hahahah).... Tilstanden var kritisk og hun ble flydd med helikopter. INGEN STRAFF.

Nordmann kjører feil vei i enveiskjørt gate. 7,5 ÅR I STRENGT FENGSEL.

Hmmm..

Ser foresten at det har landa seaking helikopter på baksiden av huset idag, er bare 30m fra gårdsplassen der det landa hohoh... tøft 8) Kjipt med han gutten dog :o

Skrevet
Dette bildet er tatt i dag av en som jobber i Kolo, norsk veistandard:

a2y037r8hvt04ewausnp.jpg

de lappa et hull utafor her i uka her, gikk fra et hull ca 15cm dypt, til et ca halvparten så dypt, hvorfor ikke tette det helt opp med en gang spør nå jeg

Skrevet
Noen som vet noe om BMW 525 TDS? Skal se på en i morgen med automat. Bra biler? 1992 mod det er snakk om.

Sjekk at kassen funker skikkelig, iallefall.

Ellers kan du sjekke etter diesellekkasje, oljelekkasje, kjølevæskelekkasje, tilstand på venstre motorfeste spesielt. Er det stasjonsvogn med dobbel takluke, sjekk at den fungerer. Den er dyyyyyr å fikse.

Det er vel mer og, men det jeg kom på i farten.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...