Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sentrum har du jo følgende alternativer:

Grensen Pub, Siste Reis, Karjolen, Absolute bar, Hannestad, Krogs ( ikke gå dit... ), Fredrikshald ( ikke gå dit heller ), Grand ( samme bygg som Grand Hotell ).

Personlig liker jeg meg bra på Absolute Bar eller Kongens, Siste Reis er ALLTID stapp fullt og er blitt litt sånn kult-pub for den eldre garde. ;)

Hva bringer deg til Halden? :D

Skrevet

Siden dere snakker pm vinterføre... I går leverte jeg skiltene på e36n som har vinterhjul. Henta ut skilter til e28n som har sommerhjul. Hva skjer?

d5a1e866-e2df-7182.jpg

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

Skrevet
Siden dere snakker pm vinterføre... I går leverte jeg skiltene på e36n som har vinterhjul. Henta ut skilter til e28n som har sommerhjul. Hva skjer?

d5a1e866-e2df-7182.jpg

du skifter ikke hjul på bilen... du skifter mellom biler? :o

Skrevet

du skifter ikke hjul på bilen... du skifter mellom biler? :o

Haha, var nok en tilfeldighet denne gangen :P men er meldt fint vær i mårra, så jeg får heller holde meg hjemme i dag. Gidder ikke legge om igjen. Muligens stikke ut og montere stereo i bilen

Skrevet
Ah så deilig vær det er i dag, perfekt til å montere min favoritt bumpersticker..... "quattro ist für sissies" ....

ØI!!! sånn vil jeg å ha! hvor fikk du tak i ditt??

Kjøpt på hogstad trading, som forøvrig er dritraske!!

Skrevet
Det tok sin tid, men endelig var det noen fra det norske pressekorps som skjønte det. :lol:

http://www.dagbladet.no/2012/04/28/tema/bil/audi/miljobiler/21336814/

Prøvekjørte denne på gamlejobben, utrolig merkelig følelse når du ikke har noe lyder fra motor, men alikevel så mye kraft! Også tøft å se når den bytter mellom el og bensin, du får opp enten grønn eller beige rundt hjulene på et oversiktsbilde over bil/drivlinje, dette er tøft!!

Skrevet
I sentrum har du jo følgende alternativer:

Grensen Pub, Siste Reis, Karjolen, Absolute bar, Hannestad, Krogs ( ikke gå dit... ), Fredrikshald ( ikke gå dit heller ), Grand ( samme bygg som Grand Hotell ).

Personlig liker jeg meg bra på Absolute Bar eller Kongens, Siste Reis er ALLTID stapp fullt og er blitt litt sånn kult-pub for den eldre garde. ;)

Hva bringer deg til Halden? :D

Takk takk! Besøk til en bekjent :)

Skrevet
E34 er sansynligvis noe av det minst brukende på vinterføre

Vel, med Nokian Hakkapelitta piggfrie vinterdekk i 195 bredde og ett par pakker med fliser i bagasjerommet så er det utrolig å godt de tar seg fram. Har selv en drøy bakke opp til huset og har aldri hatt problemer der med E90en, så firehjultrekk trenger jeg faktisk ikke. Kommer godt nok fram med bilene jeg har nå :)

Skrevet
Trenger noen svar jeg.

Gjorde en byttehandel for 2 mnd siden. Byttet i en Bora, skrev under Del 2 og kjøpskontrakt. I denne kjøpskontrakten ble vi enige om at han skulle betale årsavgifta på boraen. Det har gått to måneder og han har ENDA ikke levert Del 2 eller betalt årsavgifta, jeg har ringt, sendt meldinger og purra, men får ikke svar.. Har snakket med trafikk stasjonen her i byga og de sa de ikke kunne hjelpe meg..

What to do?

Noen forslag?

Skrevet

Opplever dette motsatt. E34 er strålende vinterbiler som kommer seg fram :) Har en bratt bakke rett utafor huset her hvor alt av Fwd biler stopper opp, E34en kjører rett opp som ingenting

Skrevet

Opplever dette motsatt. E34 er strålende vinterbiler som kommer seg fram :) Har en bratt bakke rett utafor huset her hvor alt av Fwd biler stopper opp, E34en kjører rett opp som ingenting

E34 uten diffbrem er ubrukelig har jeg erfart, men med brems er de vanvittig gode på vinterføre :D Ikke få ganger jeg har kjørt fordi diverse nye FWD biler opp bakker hvor de står i ro og spinner :lol: Men har vel også litt med sjåføren også da såklart.. Mange damer litt opp i årene som ikke forstår det å kjøre på glatten :)

Skrevet

E34 uten diffbrem er ubrukelig har jeg erfart, men med brems er de vanvittig gode på vinterføre :D Ikke få ganger jeg har kjørt fordi diverse nye FWD biler opp bakker hvor de står i ro og spinner :lol: Men har vel også litt med sjåføren også da såklart.. Mange damer litt opp i årene som ikke forstår det å kjøre på glatten :)

Hvordan vet man at man har diffbrems? Jeg har vinter program på automaten da, hehe :lol: Husker før når vi var 18 år og alle kompisene mine hadde E34, vi testa en del da og de som hadde gode vinterdekk kom alltid fram stort sett hvor som helst :) Men stoppa man i bakken så sleit man litt med å komme i gang igjen :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...