Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei hei, jeg ser lengre opp at det snakkes om små gleder. Jo mer man har glede over tinger jo bedre blir alt. Jeg var overlykkelig bare kostebilen kom, eller at ei jente smiler på gaten :)

Er godt å få feiebilen rundt i nabolaget i disse tider! :D

Når det gjelder jenter som smiler er jo ikke dette hverdagskost når man selv går rundt smilende, men er jo en og annen :D

Skrevet

Når det gjelder jenter som smiler er jo ikke dette hverdagskost når man selv går rundt smilende, men er jo en og annen :D

Dessverre så er det alt for få av de. Folk virker for sure og har det alltid så travelt.. Nei, stemmer for en litt mer "laid back" stil i byen med smil på alle og enhver :D

Skrevet

Det er skikkelig morsomt hvis man kjører på 2-felts vei (et felt i hver retning) og det er kø i begge retninger, også ser man ofte damer som ser så gretne og sure ut, da er det gøy å få øyekontakt og smile stort til dem, de får alltid et smil på seg da ;)

Skrevet

Se der ja, //ben. Fikk juling, ja. Utrolig hvor lite folk tar for å slå. Han som gjorde det er jo bokser også. For halvannet år sia fikk jeg jo slått ut tenna, kraniebrudd og hjerneblødninger. Men på lørdagen fikk jeg brevet i posten om at den saken var ferdig. Så jaggu skjedde nesten det samme igjen. Skulle sett hvor hovene vi er i trynet!

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2

Skrevet

Hvor mye må man ut med for E30 2-dørs disse dager? Jeg vet motor, tilstand og alt har noe å si. Men i helt grei stand. Med firer / sekser.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...