Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ene mekanikern jeg jobber med, hadde en 144 som de tappa olja av og fylte på cola istede :P Kjørte med det i et og et halvt år med det uten at den daua :mrgreen:

Akkurat det tror jeg faktisk ikkenoe på....

Skrevet
Ene mekanikern jeg jobber med, hadde en 144 som de tappa olja av og fylte på cola istede :P Kjørte med det i et og et halvt år med det uten at den daua :mrgreen:

Akkurat det tror jeg faktisk ikkenoe på....

Jeg har sett videoer hvor de heller grus på de motorene og kjører en god stund, men halvannet år på Cola er litt væl ja:p

Skrevet

Hadde en gammel w123 200D som vi ikke klarte å drepe..selv med sand og spiker i motoren.. Den levde vel noen å 30 min før den nesten ikke gikk fremover, og gikk IKKE reint på tomgang.. Å kjøre på cola er vel det samme som å kjøre uten olje...

Skrevet
Hadde en gammel w123 200D som vi ikke klarte å drepe..selv med sand og spiker i motoren.. Den levde vel noen å 30 min før den nesten ikke gikk fremover, og gikk IKKE reint på tomgang.. Å kjøre på cola er vel det samme som å kjøre uten olje...

Noen venner av meg fant denne 200D`en i skogen, hadde stått der rundt 15 år.

Nylada batteri var alt som skulle til for å starte den, og de kjørte den ned for egen maskin 8)

iqq9xxainhwmavljn6tv.jpg

Skrevet
Så det tilfeldigvis på Face i et album med bilder fra den dagen :P

Morsomt :P trodde ikked en var noe særlig å ta bilde av men :P blir et lite sommerstuk på den etterhvert, men ikke noe kostbart, det har jeg bmw'n til :P

Skrevet
Enkelt! Flyet.

Det kan selges for å kjøpe flere av de andre leketøyene på bildet 8)

Hadde håpet ingen så den der :D Flyet og båten er jo selvfølgelig førstevalget, men ser bort fra de to da :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...