asv Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Hjemme fra treff med e28'n, og igrunn første gang jeg kjører e28'n skikkelig og kunne kose meg i sola. Herlig bil å kjøre igrunn, til tross for at den rister i rattet og det er ettellerannet som skrangler (sikkert noe løst i bagasjerommet tipper jeg). Kan ikke si at jeg angrer et sekund på overgangen fra e36 til e28!
Thewiz Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Hvis du hadde hatt E36 med ordentlig motor kanskje du hadde angret
asv Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Altså, E36 er en god bil i forhold til en del jeg har kjørt, men E28 er såå mye bedre til tross for alderen. Om jeg skulle angret måtte det isåfall være en M3 jeg bytta ut, og det hadde jeg ikke bytta ut så haha Men all ære til E36'n min som har vert en god følgesvenn i litt over et år!
Kristiansan'årn Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 den sanger er faktisk kul, har den på spotify
Zibiri Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 den sanger er faktisk kul, har den på spotify Wuuææææææhhhhhh
Jordfræsar Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Ny serie på Viasat4 neste mandag. Franklin & Bash. Anbefales
scoot Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Altså, E36 er en god bil i forhold til en del jeg har kjørt, men E28 er såå mye bedre til tross for alderen. Om jeg skulle angret måtte det isåfall være en M3 jeg bytta ut, og det hadde jeg ikke bytta ut så haha Men all ære til E36'n min som har vert en god følgesvenn i litt over et år! Hadde valgt e28 over e36 anyday jeg i allefall. Pen bil!!
Fredrik Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Er det Scandic Hotel Ålesund ved Molovegen vi ser i bakgrunnen på bildet (det store hvite bygget)?... Litt ned på siden der moderator [space] koser seg med en øl... viewtopic.php?f=9&t=123178&hilit=%C3%A5lesund&start=90
scoot Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Sånn, da var følgende bestilt til min E34: - To "nye" calipere foran - ENDA et sett bremseskiver - Powerflex til bærearmer foran. Hvis den forbanna bilen fortsatt rister når jeg bremser etter dette gir jeg opp, da forblir den sånn!
Poppy Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Er det Scandic Hotel Ålesund ved Molovegen vi ser i bakgrunnen på bildet (det store hvite bygget)?... Litt ned på siden der moderator [space] koser seg med en øl... http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... d&start=90 Scandic ligger i det bygget ja
asv Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 De har nok rett ja. Her er forøvrig 2 bilder som viser hele oppstillinga der De fleste eierne var vel avgårde og spiste is, men jeg var så lett kledd at jeg parkerte, knipsa noen bilder og titta litt, også dro igjen. Kald vind i havgapet
Anbefalte innlegg