Tom K Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hahahahaha Har vinterdekk jeg hehe så bør vel du regne med å ha de på et par mnd til da Ja Så ikke den komme Fuck Indre Troms Hehe, noen må bo der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Kom til trondheim i går og det er nedtur mtp snømengden. Snakk om kjedelig føre. Var ikke før ved støren det ble salthelvete på ruta og måtte etterfylle spyleveske Men tok med meg goværet så blir vel bra her også så lenge jeg er i trønderlaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hehe, noen må bo der også Ja, men det hadde ikke trengt å være meg Får flytte til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Nå skulle du virkelig vært her, fish, å fått kjent hvordan FISK virkelig lukter.. Ligger på en Mel/olje-fabrikk og losser lodde.. Fytti he**vette som det stinker her !!!!! Næh, tror jeg står over den. Husker lukta fra sildoljefabrikken i hjembyen min fra jeg var liten. Stinker jo død og djevel. :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Kom til trondheim i går og det er nedtur mtp snømengden. Snakk om kjedelig føre. Var ikke før ved støren det ble salthelvete på ruta og måtte etterfylle spyleveske Men tok med meg goværet så blir vel bra her også så lenge jeg er i trønderlaget Ja, idag er det nydelig vær i Trondheim, ganske synd det er så mye snø! Skal du være her lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hehe. Drar videre senere i dag, men innom igjen på mandagen! Så lover ikke noe i helga ho ho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Denne får Gaddafi & friends snart smake på. A-10 "Warthogs" er uhyggelig effektiv i nærkamp (luft til bakke) ned mot ca. 200 meters høyde. Gatlingmitraliøsen skyter 4000 skudd i minuttet eller over 65 skudd i sekundet. Amunisjonen er forarmet uran og trenger lett igjennom selv panserstål av beste kvalitet. http://www.youtube.com/watch?v=5Iz5MwPs ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=mJSk2Xc3Eq4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 A10 er sinnsykt! En gatling gun med et fly rund! Se bare hvordan nesehjulet er flyttet heeelt på kanten for å få plass til kanonen! Sinnsykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 nesten litt flaut at dem setter så store våpen mot ett u-land... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Selv om de er et u-land kan de jo ha store militære makter fordi. Og attpåtil være stein hakke tullete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 joda...men usa er vel ikkeno mindre tullete og maktsyk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Nei, det sa jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 nesten litt flaut at dem setter så store våpen mot ett u-land... Det handler om å slå ut Gadaffi og hans styrker hurtigst mulig. Husk at USA og Nato kan bombe hele Libya til helvete i en kort prosess hvis det er det som er målet, men det er det ikke. Kirurgisk krigføring med minst mulig våpenbruk for å få stoppet Gadaffis styrker er målet. Et helt annet spørsmål er hva som kommer senere... fred og gjenoppbygging av landet eller kaos og Al-Qaida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 vel...ser ikke ut som usa klarte no fredsbygging i irak eller afghanistan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hehe. Drar videre senere i dag, men innom igjen på mandagen! Så lover ikke noe i helga ho ho Hehe, du er nok pålagt å legge fra deg finværet her ja! Skulle blitt over helga, kunne fått med en bimmers-gjeng på bimmers-pils! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg