Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er omreg jeg snakker om ja. årsavgift er det jo ekstremt lang frist på fra før :P

hørt man får 1 purring på omreg iaf.

Skrevet

Noen som har sett serien My ride rules? er vel noe ala pimp my ride, bare at her stiller folk med sine egne biler og bedømmer hverandre! Rimelig feit m3 i første episoden, selvom det var noen interiør detaljer jeg kunne klart meg uten:)

Skrevet
Noen som har sett serien My ride rules? er vel noe ala pimp my ride, bare at her stiller folk med sine egne biler og bedømmer hverandre! Rimelig feit m3 i første episoden, selvom det var noen interiør detaljer jeg kunne klart meg uten:)

Hvor så du dette?

Skrevet

Hvor så du dette?

fant serien ved en tilfeldighet:)

Her er link til hele sesong 1, masse amerikanere osv med!

http://www.1channel.ch/tv-2725781-My-Ri ... s/season-1

vet ikke om jeg har lov å paste sånne linker, men det får bli fjernet isåfall om det ikke er lov

Skrevet

Følger med på den ja, kom ny ep i går.. Sett tilogmed S2 episode 9, episode 10 litt senere i kveld. Ok til å være en bilrelatert serie :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...