ls44mm Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Haha sånn er det når jeg ser på hockey kamp, og sitter på internett sammtidig haha damn u reading skils!!!
scoot Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Hehe standard det greine der! Gold Rush reprise på Disco nå! Ser så sykt gøy ut:p
Mattae Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 er omreg jeg snakker om ja. årsavgift er det jo ekstremt lang frist på fra før hørt man får 1 purring på omreg iaf.
Fredrik Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Kul cover av Chromatics... Originalen med Bruce Springsteen... fin bil...
knut_olestad Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Ei venninne av meg laga kake til en konfirmant som er gal etter å fiske: Noe så tøft
Janthomas Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Noen som har sett serien My ride rules? er vel noe ala pimp my ride, bare at her stiller folk med sine egne biler og bedømmer hverandre! Rimelig feit m3 i første episoden, selvom det var noen interiør detaljer jeg kunne klart meg uten:)
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Noen som har sett serien My ride rules? er vel noe ala pimp my ride, bare at her stiller folk med sine egne biler og bedømmer hverandre! Rimelig feit m3 i første episoden, selvom det var noen interiør detaljer jeg kunne klart meg uten:) Hvor så du dette?
Janthomas Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Noen som har sett serien My ride rules? er vel noe ala pimp my ride, bare at her stiller folk med sine egne biler og bedømmer hverandre! Rimelig feit m3 i første episoden, selvom det var noen interiør detaljer jeg kunne klart meg uten:) Hvor så du dette? fant serien ved en tilfeldighet:) Her er link til hele sesong 1, masse amerikanere osv med! http://www.1channel.ch/tv-2725781-My-Ri ... s/season-1 vet ikke om jeg har lov å paste sånne linker, men det får bli fjernet isåfall om det ikke er lov
Nytern Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Følger med på den ja, kom ny ep i går.. Sett tilogmed S2 episode 9, episode 10 litt senere i kveld. Ok til å være en bilrelatert serie
Janthomas Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 har selv aldri hørt om den, men var da god underholdning så absolutt:) mye rart folk gjør med bilene sine!
Nytern Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Det er sko for menn som er trygge på sin egen seksualitet
Jordfræsar Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Programmet burde hete My Pimped Ride Rules istedet.
Anbefalte innlegg