FredrikWake Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Noen som vil skryte av kor fort du har skifta til coilovers? får jeg gjort det på en kveld? Jeg og en kompis brukte 3 timer ca. På en E46 Hadde hele bilen på støttebukker, så gikk greit unna
haybimmsen Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Lite gira på å hive den på slike bukker som e hadde den på før sommeren, datt rett i bakken når den skulle ned igjen:/ går vell Ann Å jekke opp på jekkefesta å ta en å en? Er det vanskelig? Spør fordi jeg aldri har gjort det før:p en ting til, hva er forskjellen på TDI å DTI sett forskjellige ting oppgjennom..
scoot Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Noen som vil skryte av kor fort du har skifta til coilovers? får jeg gjort det på en kveld? Med litt tæl så får du det til glatt. Bytta til senkesett på min E34 på 4 timer - inklusiv forstilling. Og den er mye værre enn en E36. Ellers brukte jeg vel snaue 2-3 timer på E30'n jeg hadde en gang i tiden
Erik89 Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Har du alt du trenger, og ingenting går galt, så går det fort ;P Om ikke, så er det ikke like lett. Men du burde klare det på en kveld, selv om det er første gangen din
scoot Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Viktigste tips: Kjøp nye tårnlager så du slipper å demontere de gamle fjørbeina. Ofte det som tar tid. Fjørklemmer og dritt Nye tårnlager bør du ha uansett.
Thewiz Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Viktigste tips: Kjøp nye tårnlager så du slipper å demontere de gamle fjørbeina. Ofte det som tar tid. Fjørklemmer og dritt Nye tårnlager bør du ha uansett. WORD. Brukte en evighet på dette!
Larsinnj Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Lite gira på å hive den på slike bukker som e hadde den på før sommeren, datt rett i bakken når den skulle ned igjen:/ går vell Ann Å jekke opp på jekkefesta å ta en å en? Er det vanskelig? Spør fordi jeg aldri har gjort det før:p en ting til, hva er forskjellen på TDI å DTI sett forskjellige ting oppgjennom.. Du kan selvfølgelig ta en side om gangen, men du bør uansett sette den på bukker. Å la den stå kun på en jekk mens du jobber på bilen, og kanskje har hender og føtter under bilen er et no no.
Erik89 Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Hva skal du med hender og føtter under bilen når du skifter til coilovers?..
scoot Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Hei! Jekk og bukk diskusjonen er ikke en diskusjon. DU SKAL BRUKE BUKKER NÅR DU SKRUR _ PUNKTUM _..
SofaKingFresh Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Tror det som tok lengst tid på E92'en når jeg skulle sette på coilovers bak, var å ta ut matter osv. En del klips osv som sitter baki der kan du si.. Trøbbelet foran var tårnavstiveren som sitter der var litt i veien for en mutter. Det var problemene, og de var ikke store. Edit: Fikk dog hjelp foran, ettersom jeg ikke hadde verktøyet til det, og aldri montert slikt før. Gjorde det selv bak, og det var ikke vanskelig i det hele tatt.
[space] Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Har kjørt leiebil i dag! Hyundai ix35 SUV-sak. Gikk på med åpent sinn. Inntrykk etter dagens tur: -Bra interiørkvalitet, men liker ikke designet på interiøret. -Liker belysningen i dashbord og instrumenter. -Hendlene for blinklys og viskere sitter for høyt i forhold til behagelig håndplassering på rattet. -Masse tilkoblingsmuligheter med usb, ipod, bluetooth handsfree osv, men ikke noe så basic som å kunne se dieselforbruk. I det minste ikke så lett at en finner ut av det mens en kjører. -Lett å finne ok kjørestilling, men for kort sittepute. -Liker ikke det utvendige designet nevneverdig. -Mye mykere gassregulering enn touranen ved kjøring på cruisekontroll. -Middels støy/dekkstøy i coupeen. Bedre enn touranen, men ikke så bra som det burde vært. Sparer kjøreegenskapene til sist: Har de ingen til å teste biler på veien før de settes i produksjon? -Ingen føleslse i gasspedalen. Den er litt for lett. -Retningsstabilitet finnes ikke. Fin og lett på rattet på parkeringsplasser, men håpløs på veien. -Merkelig oppførsel i svinger, akkurat som om hjulene og understellet skifter retning før karosseriet ellers. Fikk følelsen av å bli slengt med. Kanskje alle SUVer er slik? -Likevel hadde den bedre rattfølelse enn Volvo 850 D5, som er det absolutt verste jeg har kjørt til nå i den sammenhengen. Der føltes det ikke ut som rattet var festet til hjula overhode.... Hadde faktisk ikke trodd at min 2004 Touran skulle være såpass mye bedre å kjøre enn en ny Hyundai. Da ble som forventet at det neppe blir noen Hyundai ved neste bilkjøp.
Jordfræsar Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Tenkte å ta en liten tur med denne... når demobilen blir tilgjengelig!
Janthomas Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 SPØRSMÅL: Hva kan skje om man fyller for mye diff olje?
Anbefalte innlegg