wicky124 Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Har aldri bodd i borettslag før, så hva er tingen med dugnad? Må alle hjelpe til? Kan en betale seg ut? Alle beboere går rundt og rydder og vasker området.. som regel er det oppmøteplikt.. sett flere steder at man blir belastet ett gebyr om ingen fra husstanden møter opp...
ls44mm Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Har ikke talmodighet til å legge ut på en 30 timers detailer jobb på min egen, er mye som må tas... Så derfor settes jobben bort
Tzunami Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Har ikke talmodighet til å legge ut på en 30 timers detailer jobb på min egen, er mye som må tas... Så derfor settes jobben bort Den ser jeg jeg har jo ganske fersk lakk ( drøyt år siden hellakkern) så tror det skal være en grei jobb siden jeg har samlet opp litt produkter, og så lærer jeg mye av det også
ls44mm Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Har aldri bodd i borettslag før, så hva er tingen med dugnad? Må alle hjelpe til? Kan en betale seg ut? Alle beboere går rundt og rydder og vasker området.. som regel er det oppmøteplikt.. sett flere steder at man blir belastet ett gebyr om ingen fra husstanden møter opp... Såppas? Jaja, vi er småbarnsforeldre til ei 6 uker gammal jente, og hun hadde vondt i magen de dagene de holdt på, så de må gjerne prøve seg med faktura...
Dirty Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Typisk skien folk, er så lei av det pakket som bor der borte. fra nå av skal jeg aldri holde noe av til noen fra skien, er vel 10gangen sikkert at de skal ha deler og ditt og datt men dukker aldri opp.
ls44mm Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Har ikke talmodighet til å legge ut på en 30 timers detailer jobb på min egen, er mye som må tas... Så derfor settes jobben bort Den ser jeg jeg har jo ganske fersk lakk ( drøyt år siden hellakkern) så tror det skal være en grei jobb siden jeg har samlet opp litt produkter, og så lærer jeg mye av det også Ja da hjelper det på, tror det blir hel lakering til neste sommer... Håper jeg berger meg gjennom vinter :S par steder som begynner å skrike etter hjelp Du lakerte den gjennom bekjente, eller med moms?
wicky124 Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Har aldri bodd i borettslag før, så hva er tingen med dugnad? Må alle hjelpe til? Kan en betale seg ut? Alle beboere går rundt og rydder og vasker området.. som regel er det oppmøteplikt.. sett flere steder at man blir belastet ett gebyr om ingen fra husstanden møter opp... Såppas? Jaja, vi er småbarnsforeldre til ei 6 uker gammal jente, og hun hadde vondt i magen de dagene de holdt på, så de må gjerne prøve seg med faktura... Om disse styremedlemmene er vanskelige så sier dem vel at en av dere kunne blitt med på dugnaden... Menmen.. er bare å late som ingenting og sørge for at de også glemmer det
Tzunami Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Har ikke talmodighet til å legge ut på en 30 timers detailer jobb på min egen, er mye som må tas... Så derfor settes jobben bort Den ser jeg jeg har jo ganske fersk lakk ( drøyt år siden hellakkern) så tror det skal være en grei jobb siden jeg har samlet opp litt produkter, og så lærer jeg mye av det også Ja da hjelper det på, tror det blir hel lakering til neste sommer... Håper jeg berger meg gjennom vinter :S par steder som begynner å skrike etter hjelp Du lakerte den gjennom bekjente, eller med moms? Bekjent som lakkerte ja, fikk ganske god deal, og måtte lakke opp såpass mye, så da tok jeg hellakkering
knut_olestad Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Har ikke talmodighet til å legge ut på en 30 timers detailer jobb på min egen, er mye som må tas... Så derfor settes jobben bort Den ser jeg jeg har jo ganske fersk lakk ( drøyt år siden hellakkern) så tror det skal være en grei jobb siden jeg har samlet opp litt produkter, og så lærer jeg mye av det også Skal bidra med kloke innspill mens en kompis tar detailing på en E60 M5 i helga, det blir kjekt
scoot Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Skulle ha polert opp felgene mine jeg, finnes det noe sterkere enn autosol ?
flonoen Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Har aldri bodd i borettslag før, så hva er tingen med dugnad? Må alle hjelpe til? Kan en betale seg ut? Alle beboere går rundt og rydder og vasker området.. som regel er det oppmøteplikt.. sett flere steder at man blir belastet ett gebyr om ingen fra husstanden møter opp... Er vel bare snakk om noen hundrelapper? Worth it!
Tzunami Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Har ikke talmodighet til å legge ut på en 30 timers detailer jobb på min egen, er mye som må tas... Så derfor settes jobben bort Den ser jeg jeg har jo ganske fersk lakk ( drøyt år siden hellakkern) så tror det skal være en grei jobb siden jeg har samlet opp litt produkter, og så lærer jeg mye av det også Skal bidra med kloke innspill mens en kompis tar detailing på en E60 M5 i helga, det blir kjekt Det høres da ikke feil ut "Psykisk støtte" var et flittig brukt uttrykk for slikt, på videregående husker jeg
ZhilleN Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Meget.……. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34845309
Hansh Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Har aldri bodd i borettslag før, så hva er tingen med dugnad? Må alle hjelpe til? Kan en betale seg ut? Der vi bor er det frivillig å møte opp, og en del av husleien går til dugnad. De som deltar får tilbake dugnadspengene. Var faktisk med sist, og synes det var en grei måte å bli kjent med noen av naboene. Tidligere har jeg stortsett alltid vært bortreist eller noe uansett. Aldri vært noe stress med det. (Fult av pensjonistnaboer som liker slikt uansett). Mener opplegget var det samme i forrige borettslag også.
Anbefalte innlegg