Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva skjer med at koed er blitt så forbanna raske til å sende a? :P Brukte jo normalt sett noen dager før, nå blir det jo sendt samme dag. Ikke negativt, jeg liker det! haha

La merke til det når jeg bestilte nå selv. Bestillte et par deler som de med stor sannsynlighet IKKE hadde på lager, og likevel fikk de ut pakken bare 5 dager etter bestilling.. Sist tok det 7 uker før jeg hadde pakken "i postkassen", og det var ikke noe mer spesielle deler det enn hva jeg bestilte nå :S

Men for all del, jeg klager ikke :P

Skrevet

Samme skjedde her, bestilte noe "uvanlige" deler + la inn et bud på en brukt del. Betalt klokka 12, sendt klokka 16. Kanon!!

Skrevet
Og ennå så nekter de bila med bur! Grunnen; man får "falsk" sikkerhet følelse og dermen kjører fortere!! Fader, er jo liv spart om det går gærnt!!! Latterlig å nekte bur i bila som har litt mere effekt enn vanlig 2 liter traktor som 90% av norsk befolkning har!

Så hvis du går på taket og buret er helt vridd så du kommer deg ikke ut, det begynner å brenne

hva gjør du da?

eller at når du først ryker ut slår du hodet i buret og besvimer, så tar bilen fyr?

Bur har ingenting i en vanlig registert bil å gjøre

jaja jeg vet jeg har godkjent bur i min :mrgreen::mrgreen:

For og si den sånn om du ruller såpass med bilen at buret er så vridd at du ikke kommer deg ut og det brenner så ville du med 100000000% sannsynelighet vært JÆVLIG død om du ikke hadde bur... så jeg vill heller knote meg ut av en brennende bil med livet i behold enn så lenge heller enn og ligge død og skvist i en totalt most bil....som brenner. Og sjåføren med Subaruen tilbake hadde vært 100% sikkert død om det ikke var for halvburet.

Hvordan vet du det? er du gud eller?

har da sett folk overleve de sykeste smellene.

og den subaruen har nok ikke hatt så vilt med fart når den har gått rundt.

har gått rundt med en e36 og vi overlevde :mrgreen:

14539_196135369133_529464133_3928938_5941796_n.jpg

Skrevet

Tror greia med helbur og fempunktseler er at det kan være vanskeligere å få deg ut i forbindelse med kollisjon. Halvbur er jo lov.

Er nok med tanke på at det er "vanlige" folk som skal kunne hjelpe deg. Alle kjenner hvordan en vanlig trepunktsele fungerer.

Skrevet
Samme skjedde her, bestilte noe "uvanlige" deler + la inn et bud på en brukt del. Betalt klokka 12, sendt klokka 16. Kanon!!

har bestilt masse deler fra koed nå håper på rask levering :)

Skrevet

Gleder meg til toer`n!!! Får ikke mere mannlig film en det!! Lukter svette av traileren :) Nei, da er det tur med gutta på kino med sigar røyking og whisky pimping... Bare for å understreke hvor manlig den filmen er hehe

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...